י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הילארי: אסור לטראמפ להתקרב לכפתור האדום

קלינטון: טראמפ אינו מסוגל להיות המפקד העליון של צבא ארה"ב • בנאום על מדיניות חוץ, שמוקד בביקורת על המועמד הרפובליקאי בפועל, אומרת קלינטון שטראמפ כנשיא יהיה איום על הביטחון הלאומי של ארה"ב

  • כ"ה אייר התשע"ו
דונלד טראמפ
דונלד טראמפ

בנאום חוצב להבות, הזהירה הערב (ד) הילארי קלינטון, שדונאלד טראמפ יהיה איום על הביטחון הלאומי של ארה"ב אם אכן ייבחר לנשיא. הוא הכריזה שטראמפ אינו מסוגל להיות המפקד העליון של הצבא ושהצהרותיו בקמפיין הבחירות המוקדמות פוסלות אותו מלכהן כנשיא.

באחת מההתקפות החריפות ביותר שנשמעו אי פעם בארה"ב על המועמד הרפובליקאי בפועל, אמר קלינטון, על רקע תשואות ממושכות של קהל נלהב, כי לאיש אין המזג המתאים למי שאמור לקבל החלטה על הפעלת נשק גרעיני. "הוא לא מבין את אמריקה והוא לא מבין את העולם", היא אמרה.

"לא קשה לדמיין לאן הוא יוליך את ארה"ב כנשיא", אמרה קלינטון. "הוא יזום מלחמה גרעינית רק מפני שיהיה נדמה לו שמישהו העליב אותו. יש לו עור דקיק. איננו יכולים להפקיד את עתיד ילדינו בידיו".

"זה אחד שאמר, שצריך לתת נשק גרעיני לסעודיה, שארה"ב צריכה לזנוח את נאט"ו", אמרה קלינטון. "... זה אחד שמתייחס לכלכלה כאילו מדובר באחד מבתי-הקזינו שלו. אינך יכול להכריז על פשיטת רג כאש מדובר על הכלכלה הלאומית".

היא אמרה, שטראמפ הכריז שהוא רוצה לשמור על נייטרליות בסכסוך הישראלי-פלסטיני, "ביטחון ישראל אינו נתון למו"מ, הכריזה קלינטון. "יש לנו חובה מוסרית להגן עליה".
טראמפ קלינטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד