י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ליברמן הזיקית מריח את הדם של נתניהו

יש סיבה להצטרפות ליברמן לממשלה ולזגזוג המהיר שביצע, והיא קשורה גם לחקירות בעניינה של שרה נתניהו

ליברמן הזיקית מריח את הדם של נתניהו

מתוך ויקיפדיה: ״הזיקית מאופיינת בעיקר ביכולת לשנות את צבע עורה, בלשונה הארוכה ובעיניים המסוגלות לנוע לכיוונים שונים באופן בלתי תלוי ולהקנות לה שדה ראייה רחב״.

כולנו גדלנו עם הידע על הזיקית, שלצרכיה ולמען בטחונה האישי היא משנה את צבעה בהתאם לנסיבות והעיתוי. אנציקלופדיית המידע ויקיפדיה חידשה לפחות לי, את העיניים המסוגלות בו זמנית לנוע/לקרוץ לכיוונים שונים. ולהפתעתי, נובע מכך, שדה ראייה נרחב. פלוס עצום ואדיר.

שר הבטחון החדש איווט ליברמן, (בהצלחה. הצלחתך בטחוננו) מכונה ״הזיקית״. הכינוי בא לזלזל... ונמצא מברך. את הכינוי הזיקית קנה לעצמו ליברמן בזכות וביגע אישי. בעזרת ״דעותיו-אמירותיו״, מיצובו המשתנה במפה הפוליטית הישראלית ועמדותיו המדיניות-פוליטיות המתחלפות חדשות לבקרים, בהתאם לצורך העכשווי לאיווט ליברמן. ובעיקר מה יסלול את דרכו,שלו לראש הפירמידה, לא פחות. מוקדם ככל האפשר.

אין טעם להזכיר את אמירותיו הבוטות, עד כדי הגדרתם ״קללות״ ושפה נמוכה, גם בעידן ה״שיימיניג״ האינטרנטי שהפך להיות שליט בשיח הציבורי העכשווי, כלפי בנימין נתניהו אישית וממשלתו הנוכחית לה ליברמן לא חבר בראשיתה. להזכירכם, בסוויץ' אחד של קבלת תפקיד מיוחל, שר בטחון. ו...ליברמן שינה ״צבעו״ והפך לשר אצל ביבי וחבר בכיר בממשלתו. האמירות ״נשכחו״, הצבע השתנה!

ערב הבחירות האחרונות, ליברמן התייאש מהסיכוי להחליף את בנימין נתניהו וחבר לגוש השמאל-מרכז!! בקריאה ברורה - רק לא ביבי. לדעת מרבית מרכיבי הגוש ביבי מסוכן לישראל. לדעתו דאז של ליברמן, בוז'י הרצוג עדיף לבטחון-ישראל. כנראה, כשאיווט שר-בטחון ולא משה יעלון - ביבי כבר לא מסוכן.

לאורך השנים והקדנציות, ליברמן לא הפסיק לזגזגז ולשנות עמדות בהתאם ל״משתלם העכשווי״. עם -בנק קולות- מצטמצם, ״העליה הרוסית״ שנטמעת בארץ ומתחילה להתחבר לשלל הדעות והמפלגות, הוא מנסה לשרוד פוליטית. הוא חבר לביבי ולליכוד, נפרד, חזר חלילה. הוא התחבר למרכז-שמאל, בטחונית ואמונית, לטובת העם והמדינה. במחי תפקיד, עבר לממשלה הימנית ביותר שהייתה פה. חבר לחרדים והיה ״חבר״. נלחם בחרדים והתידד פוליטית ואידיאולוגית עם יאיר לפיד. שבשבת!

הערך בויקיפדיה שמבטיח לזיקית את מעלת ״שדה ראייה רחב״ נוטע בי תקווה. אריק שרון קרא לזה: ״מה שרואים מכאן לא רואים משם״ ושינה עמדות מדיניות לפי עומק והתקדמות החקירה האישית-משפחתית. ברוסית אולי הביטוי-התואם הוא ״שדה ראייה רחב״. זה מה שמנחה את ליברמן. אולי?? כמדומני שלא. בירור בויקיפדיה לא סיפק את הסחורה.

איווט-ליברמן חבר לנתניהו בממשלת הימין הנוכחית כי הוא מריח-דם, כלשון הביטוי. כפוליטיקאי מנוסה ומשופשף, הוא חוזה את הסוף הפוליטי של בנימין נתניהו ובהקדם. קריטי לו מהר לזגזג, להפרד מחיבוק-הדוב של הרצוג ושות׳, בכנסת הנוכחית ולנסות לעמוד בראש מחנה המרכז-ימין, באין אלטרנטיבה נראית לנתניהו. ״התפטרות״ וסילוקו מהמפה של משה יעלון, מתחרה פוטנציאלי תוך כדי - הינה בונוס ופריבילגיה.

הבור העמוק שאליו ״הכניסה״ הגברת נתניהו את בעלה ועצמה, בפרשיות והתביעות שפורטו ב״פסיקות״ המעודכנות האחרונות. הגדישו את הסאה ותחושת המיאוס הציבורי. נמאס מה״קיסרות״ שהוכרזה, ומה״קיסרית״. ה״קיסר״ ישלם את המחיר.

למרות הממשלה המנופחת, ראש הממשלה ממשיך להחזיק בתיק החוץ, תיק התקשורת ממניעים אגואיסטיים צרים. תיק הכלכלה, תיק שיתוף פעולה אזורי, רק לאחרונה נתניהו נפטר מתיק המדע. ריכוז הסמכויות והתפקידים גורם למיאוס ציבורי. העובדה היא, שכל מי ש״הצליח״ בליכוד, ״התבלט״, הפך ל״איום-פוליטי״ על משפחת נתניהו והקיסרית. ליצנים טוענים: שהם משמרים את הקיסרות לדור הבא: יאיר נתניהו. יחי מעמד ה״דם הכחול״! ליצנות? יש שטוענים שיש בזה יותר משמץ של אמת וכוונה.

רשימת הפורשים הבכירים מהליכוד בזמן שלטון נתניהו יותר גדולה מרשימת ה״שורדים״ החיוורת.

רוני מילוא, יצחק מרדכי, דן מרידור, מאיר שיטרית, משה כחלון, גדעון סער, משה יעלון, איווט ליברמן, מיקי איתן, ציפי ליבני, לימור לבנת ועוד. לא כולם מסכימים ל״התבטל״ ולכופף הראש לפני השליט. חלקם נטש לקדימה, אך לא חיפש את הדרך חזרה. המשותף לכולם, תחושת מיאוס ובוז לשלטון משפחת נתניהו.

לפעמים היה נדמה שנתניהו ״קוסם״! הוא עשה זאת שוב!! גם ל״קוסם״ יש יכולת מוגבלת בפרט כשהציבור ״מואס בו״.

איווט ליברמן המנוסה, קלט זאת בחושיו הפוליטיים המחודדים. הוא זיהה את שעת הכושר״ וזיגזג חזרה לימין. ערב הבחירות האחרונות הוא ״האמין״ שחבירה והמנדטים שהוא יעביר מהימין למרכז-שמאל יפילו את נתניהו. הוא לא טעה בגדול... הוא המתין, לא ב״סבלנות". פיו כמעט הכשילו. התברר שוב, ש״כשצריך, מורידים את התלוי מחבל התלייה״!

הגדשת הסאה מצד משפחת נתניהו, פרסום הפסיקות האחרונות בנושא אחזקת הבית על חשבון הציבור והיחס המתנשא והמשפיל לעובדים המסכנים. האחיזה במוסרות השלטון לפי הצרכים האישיים. בקיצור ״ההתנשאות״ וההרגשה הקיסרית. קראו לאיווט למהר ולהחליף צבע! הפעם נראה ש״הזיקית״ הימר על הצבע המתאים.
זיקית איווט ליברמן בנימין נתניהו זגזוג פוליטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד