כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מהפך בצמרת הימין: מי הפוליטיקאי שמאיים להדיח את נתניהו?

סקר חדש ומהפכני משרטט את המערכת הפוליטית ביום שבו בכיר הליכוד גדעון סער יכריז על הקמת מפלגה חדשה • גוש הימין יגדל ויתייצב, מפלגת כולנו של כחלון תתרסק והליכוד יאבד את השלטון לטובת מפלגת הימין החדשה

גדעון סער, צילום: פלאש90
גדעון סער, צילום: פלאש90

סקר חדש שהתפרסם אמש (ה') בדק כמה תגרוף מפלגת ימין בראשותו של בכיר הליכוד גדעון סער, יחד עם בוגי יעלון וגבי אשכנזי - ומצא כי מפלגה כזו תקבל מספר מנדטים שווה לזה של הליכוד, ותוכל להחליף אותו בהנהגת המדינה.

למעשה הסקר מצא כי בעוד במצב הפוליטי היום גורפת הליכוד את רוב רובם של הבוחרים שהנושא הביטחוני בראש מעייניהם - באם תקום המפלגה החדשה בראשות סער, היא זו שתגרוף את רוב הקולות הללו. על פי הנתונים שנבדקו, המפלגה החדשה תזכה בקולות מהליכוד, המחנה הציוני, יש עתיד וכולנו, ואפילו מרצ תאבד מושב אחד.

בשבועות האחרונים מתקיימים מגעים להקמתה של המפלגה המדוברת. בין השאר נחשף הבוקר כי יעלון נועד גם עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ביום שלישי השבוע, על מנת לבדוק אפשרות שישתף פעולה עם המפלגה החדשה.

על פי הסקר, במצב זה הרשימה המשותפת תזכה ב-13 מנדטים, יש עתיד ב-12, המחנה הציוני ב-10, הבית היהודי ב-10, יהדות התורה ב-8, ישראל ביתנו ב-7, ש"ס ב-6 ו"כולנו" ומרצ ב-5.

בנוסף, הקמת מפלגה כזו תשרת את גוש הימין ותגדיל אותו ל-66 מנדטים. מי שתשלם את המחיר הגדול ביותר היא כולנו, שתתרסק למחצית מכוחה העכשווי.
גדעון סער מפלגת הימין החדשה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד