י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סער: כשיסתיים פסק הזמן - אשוב לבצע שינוי

בכיר הליכוד ושר הפנים לשעבר חשף את תוכניותיו וביקר את הפוליטיקה הנוכחית, תוך שהוא משגר עקיצה לבנט

סער. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
סער. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

בכיר הליכוד והשר לשעבר גדעון סער תוקף היום (ו) את התנהלות הממשלה בנושא הביטחון ואומר כי הביטחון הפך לכלי משחק פוליטי. סער התייחס לעתידו הפוליטי ואמר כי כל פסק זמן עתידו להסתיים, ואם יעריך שניתן לבצע שינוי שהציבור מעוניין בו הוא יירתם לכך. את הדברים אמר סער בכנס של התאחדות בוני הארץ באילת.

בקשר לחינוך החרדי אמר סער כי "צריך פוליטיקה של גשרים במקום של העמקת שסעים. צריך לראות את החיובי והיתרונות שיש בכל מגזר בחברה. לגבי החינוך החרדי יש שם כיבוד אב ואם ואין אלימות". סער דיבר גם על כך שצריך לפעול לשילוב הציבור החרדי בתעסוקה.

סער נשאל האם יתמודד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו והשיב כי "בשביל להתמודד צריך לאפשר התמודדות, לא תיאטרון בובות. התמודדות אמיתית. החלטתי לקחת פסק זמן. פסק זמן טיבו להסתיים. עדיין אכפת לי מהמדינה. כשיסתיים פסק הזמן אצטרך לקבל החלטה ואז אבקש את אמון הציבור ואחזור לחיים הציבוריים. אני חבר הליכוד שמאמין בדרכו של הליכוד".

סער הוסיף: "עזבתי כיסא ותפקידים בכנסת ובממשלה, אבל אני ממשיך לשלם את מסי החבר למפלגה באופן סדיר. מה שחשוב לי זה המדינה, אם אראה שיש לי אפשרות לבצע שינוי כי צריך – אני לא מחפש כיסא ולא מעניין אותי לחזור לפוליטיקה בשביל הפוליטיקה, אם אני אעריך שניתן לבצע שינוי שהציבור מעוניין בו - אני אירתם".

סער התייחס למצב הפוליטי ואמר כי "עצוב לראות את המערכת הפוליטית מאבדת את הבלמים והאיזונים האחרונים. הכל סחיר, הכל מותר, אין כבר פרות קדושות. גם הדברים המקודשים ביותר הם סחירים. גם הביטחון הפך לכלי משחק פוליטי". לדברי סער "כיפופי ידיים פוליטיים פומביים קואליציוניים בנושא של עבודת הקבינט הביטחוני. זה נושא פוליטי? אני הייתי בקבינט הביטחוני בשלוש ממשלות שונות. אבל ככה זה לא התנהל אף פעם".
גדעון סער פוליטיקה ביטחון מפלגה ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד