י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יחימוביץ' והרצוג: "נשקול כניסה לממשלה"

בעוד יו"ר המחנה הציוני מתנה מו"מ בהוצאת הבית היהודי, הרי שיחימוביץ' מתנה תמיכה בממשלה בקידומו של הליך מדיני

הרצוג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הרצוג. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפתיעה: ח"כ שלי יחימוביץ מהמחנה הציוני אמרה בשבת תרבות בתל אביב כי "אם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן יובילו מהלך מדיני אמיתי, האצבע שלנו תהיה שם". גם יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הפתיע ואמר שבמידה ונתניהו יוציא את הבית היהודי מהממשלה - הוא ישקול את ההצטרפות לממשלה מחדש.

לדברי יחימוביץ' בשבת תרבות, "אם נתניהו וליברמן יובילו מהלך אמיתי, האצבע שלנו תהיה שם, אני מתחייבת שבכל הזדמנות לדרמה אמיתית אני אהיה זו שאדאג שלא נחמיץ אותה". עם זאת הוסיפה יחימוביץ' כי "כשאני רואה את נתניהו ואת ליברמן מפריחים באופן פתאומי מילות שלום עכשיו, וסביבם המיית יונים, אני לא יכולה שלא לחשוב עליהם מולקים עוד רגע את ראשן של היונים ואופים אותן בתנור, ממולאות בשיירים של מה שישאר ממפלגת העבודה אם חלילה תחבור אליהם על בסיס המילים האלה".

יו"ר המחנה הציוני הרצוג השתתף בשבת תרבות במודיעין והתייחס לדיווחים על מגעים חדשים בין הליכוד למחנה הציוני: "הלכתי עם נתניהו כברת דרך אבל בסוף הוא הלך עם הימין הקיצוני. אם הוא יוציא את הבית היהודי נתכנס ונשקול את הדברים",

ח"כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני התייחס לדברי הרצוג ויחימוביץ' ואמר כי "הצהרות נתניהו וליברמן הן לא יותר מפיתיון לדוג את הרצוג. ראש הממשלה חייב עלה תאנה לקראת הצונאמי המדיני שצפוי לישראל".

"'מתקפת השלום' הזו תוביל דווקא להסלמה. אין בכוונתו של נתניהו לוותר בשום סוגיה, הוא לא בנוי למהלך היסטורי מכונן. קולות השלום שמשמיע, כאילו התמתן- הן הצגה. הצהרות הללו יוצרות ציפיות בצד הערבי - ציפיות שיולידו אכזבות שיובילו לצערי למשבר ולהסלמה".
שלי יחימוביץ בוזי הרצוג נתניהו ממשלת אחדות תהליך השלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד