כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בריוני המשטרה מכים שוב: חרדי הוכה בגלל שצילם שוטר בסלולר

הצד המכוער של המשטרה נחשף שוב: לאחר מקרי הבריונות האחרונים של שוטרים כלפי אזרחים שפורסמו ב'בחדרי חרדים' - הותקפו אמש שני צעירים חרדים באלימות על ידי שוטרים, רק בגלל שאחד מהם העז לתעד בסלולר שוטר אלים

אלימות משטרתית. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
אלימות משטרתית. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90

שוב אלימות משטרתית? אמש (מוצאי שבת) בסמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר, יצא רכב מביתר עילית לכיוון ירושלים, כשנוסעיו לא ציפו לדרמה אליה נקלעו.

"תוך כדי נסיעה הבחנו אני והחבר שנסע עמי בפעילות משטרתית, שוטר עם נשק שלוף רץ בריצת אמוק אחרי שני בחורים שנראים כחסידי ברסלב ואחרי דקה תפס ועצר אותם", מספר ל'בחדרי חרדים' שמוליק אברהם. "חבר שלי באינסטינקט שלף את הסלולאר והחל לצלם, כשאנחנו נמצאים בנתיב הנגדי וממרחק של כ-200 מטרים, אם לא יותר".

לדבריו, לאחר זמן קצר הבחין בהם אחד השוטרים ורץ לכיוונם, "במהירות האור הוא עזב את הבחורים שרדף אחריהם עד לפני רגע - לחסדיהם של שוטרים שזה עתה הצטרפו למעצר, קפץ על הרכב שלנו, הוציא בכוח את חבר שלי הנהג, לקח לו את מכשיר הטלפון ומפתח הרכב - והכניס אותו בכוח לניידת המשטרה".

שמוליק אברהם ממשיך ומספר: "חבר שלי הסביר לשוטר כי הוא לא קשור לעניין, וכי הוא מוכן למחוק את הסרטון ושישחרר אותו, למרות שאין כל צדק בכך, אך הוא חיפש לסיים את הסאגה אליה נקלע בטעות. אבל זה לא עזר, בתוך ניידת המשטרה נתנו לו מכות ודרשו ממנו למחוק את הסרטון שהוא עצמו הציע מראש למחוק".

"בניידת המשטרה התחילו לנסות להלביש עליו עבירות שונות כדי לעכב אותו בתחנה אך ללא הצלחה". ממשיך אברהם לשחזר, "בשלב מסויים השוטר חזר שוב לרכב והפעם נטפל אלי וביקש לוודא שלא צילמתי ולא תיעדתי את המקרה, וגם הורה לי להתלוות אליו לניידת. בניידת התחיל לחטט לי באפליקציית פייסבוק ואינסטגרם, לראות אם צילמתי או הפצתי חס ושלום את מה שראיתי מקודם".

למה להערכתך השוטרים התנהגו כך?

"אין לי מושג מה הם ניסו להחביא בכל מחיר - גם באלימות קשה", אומר שמוליק אברהם, "פעם ראשונה שחוויתי אלימות משטרתית והבנתי את האנשים שעברו את זה בתקופה האחרונה על לא עוול בכפם".

מהמשטרה נמסר ל'בחדרי' כי הנושא נמצא בבדיקה.
מחש אלימות משטרה שמוליק אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד