י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ניתוח גורלי לכלה מ'אוטובוס המוות' • החתן: "התפללו שתוכל ללכת"

מחר ייערך בבית החולים תל השומר, ניתוח לכלה שרה שפרלינג, שנפצעה קשה ב'אוטובוס המוות' • חתנה קובי קסטלניץ ל'בחדרי': "הניתוח יקבע אם תוכל ללכת ולעשות שימוש ביד ימין. אנא התפללו" • אם הניתוח יצליח, תיערך החתונה בקרוב

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

 

כארבעה חודשים לאחר תאונת 'אוטובוס המוות 402', הכלה שרה שפרלינג שנפצעה באורח קשה, והחלימה אט אט, תעבור מחר (ב), ניתוח גורלי, שיקבע האם תוכל להשתקם וללכת, וכן לעשות שימוש ביד ימין, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

שפרלינג מאושפזת מאז פציעתה בתאונה בבית החולים תל השומר, ומגיעה למעקב לבית החולים אסף הרופא. כיום היא מתפקדת רק עם כיסא גלגלים.

מחר היא תעבור ניתוח להוצאת ברזלים מרגל ויד ימין. ניתוח זה הוא ניתוח גורלי שיקבע את המשך תפקוד הרגליים ואת תפקוד יד ימין, שכזכור נפגע קשה בתאונה.

קובי קסטנליץ חתנה המיועד של שרה שפרלניג אומר ל'בחדרי חרדים': "שרה ב"ה היום במצב יותר טוב. היא בהכרה ומתקשרת עמנו, אך מחר בצהרי היום, שרה תעבור ניתוח להוצאת ברזלים מרגל ימין ויד ימין.

"הניתוח גורלי לתפקודה של שרה. שרה עוברת יום יום פיזותרפייה למשך שעה, 4 פעמים ביום. ברגליים יש התקדמות והיא מצליחה לתפקד עימן בצורה מוצלחת, אך הן עדיין צריכות לעבור שיקום. ביד ימין היא לא מצליחה לתפקד עדיין מושלם, אבל נקווה שהטיפול בפיזותרפיה יועיל.

באשר לקיום החתונה הוא אומר: "אין עדיין תאריך לכך. זה לא אפשרי כעת מבחינה טכנית. אחרי הניתוח מחר, נדע לאן אנו ממשיכים, ואני מקווה שיהיה על מה לדבר. אבל אני לא רואה שבחודש הקרוב זה יקרה.

"אנו עושים את מירב הטיפולים שאפשר, כדי ששרה תעמוד על רגליה ותרגיש טוב ותתפקד בצורה רגילה".

לסיום הוא מבקש: "אנא התתפללו לרפואת שרה בת דינה, זה ניתוח ממש גורלי".

בתאונה בכביש 1, נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים. שפרלינג נפצעה אנושות אך התאוששה.

שרה שפרלינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד