כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

עדן שנפצעה קשה בפיגוע קו 12 שוחררה מבית החולים. האם: "קיבלנו את עדן במתנה"

כחודש וחצי לאחר פיגוע המטענים בקו 12 בירושלים, עדן דדון שנפצעה קשה - שוחררה מבית החולים במצב טוב

זירת הפיגוע. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
זירת הפיגוע. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

כחודש וחצי לאחר פיגוע המטענים בקו 12 בירושלים, עדן דדון שנפצעה קשה - שוחררה מבית החולים כשהיא במצב רפואי טוב, והיא תתחיל בתהליך שיקום.

עדן בת ה-16 היא הפצועה שפונתה להדסה במצב הקשה ביותר, אמר ד"ר אייל חסידים מהמחלקה לכירורגיה פלסטית. "היא הגיעה לפני 7 שבועות עם כויות מורכבות בשטח נרחב על פני הגפיים העליונות והתחתונות ואף בפנים.

"אנו בהחלט צופים לה ריפוי מוצלח לאחר תקופת השיקום. היא תוכל לעשות הכל בחייה, כל מה שתבחר ללא מגבלה" אמר היום ד"ר אייל חסידים מהמחלקה לכירורגיה פלסטית בהדסה.

"ליוויתי אותך מהרגע שמד"א פינו אותך ליחידת הטראומה והיום את משתחררת במצב מצויין בהחלמה מרשימה" הוסיף ד"ר עקיבא נחשון, "עברת כאן הרבה, חלק גדול את בכלל לא זוכרת, ומעכשיו - עם הפנים קדימה".

רחלי דדון, אמה של עדן אשר נסעה איתה באוטובוס שהתפוצץ ונפגעה אף היא, ביקשה להפרד מהצוותים ביחידות השונות בהדסה עין כרם ולהודות להם באופן אישי.

"קיבלנו את עדן במתנה בזכותכם, מי היה מאמין כשהיא רק הגיעה? התמדתם בסבלנות ותמיד היה לכם חשוב לעדכן אותנו במצבה. אני שמחה שהיום היא מתחילה תהליך של שיקום ומקווה שגם את השלב הזה תעבור טוב ושנראה אותה במהרה בבית בע"ה, שהדרך תהיה קצרה".

זירת הפיגוע בה נפצעה עדן. צילום: איחוד הצלה, מדברים תקשורת, דוברות כב"ה ומד"א
פיגוע קו 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד