י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרב מצגר דורש את נכסיו שעוקלו, בשווי 20 מיליון שקל

לאחר הדיווח ב'בחדרי חרדים' כי הרב הראשי לישראל לשעבר מבקש למכור את דירתו, כעת נחשף כי הרב מצגר מציב דרישה רחבה - לשחרר את העיקול מנכסיו

הרב יונה מצגר. צילום: פלאש 90
הרב יונה מצגר. צילום: פלאש 90

הרב הראשי האשכנזי לשעבר הרב יונה מצגר העומד לדין בעברות שחיתות מבקש להחזיר לו את הנכסים שהמדינה חילטה בעקבות חקירתו. שווי הנכסים של הרב הם כ-20 מיליון שקל ובהם דירות, חשבונות בנק ופוליסות ביטוח.

במסמך שהגיע לידי אמוץ שפירא ברשת ב', הרב מצגר מבקש לכל הפחות להפחית את סכום החילוט לשבעה מיליון שקלים - הסכום שנטען כי שילשל לכיסו. לדבריו, בשל האישומים נגדו הוא מתקשה למצוא עבודה, ובשל ההוצאות המשפטיות מצבו הכלכלי הדרדר.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים' בימים האחרונים - הרב הראשי לשעבר ‏יונה מצגר מעוניין למכור את דירתו ברחוב דוד המלך בתל אביב בסכום שעשוי להגיע עד 5.2 מיליון שקל.

מדובר בעימות בין הרב למדינה, בעקבות הקנס שהרב חויב לשלם עם הרשעתו בשוחד בסך של כ-7 מיליון שקלים. לטענת הרב המדינה חילטה לו נכסים בשווי של כ-20 מיליון שקל, ובהם הדירה המדוברת בשדרות דוד המלך בתל אביב.

לדברי הרב מצגר, ובהתאם למסמך שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', הדירה המדוברת שווה לפחות 4.7 מיליון שקלים, ולפיכך הוא מעוניין שהיא תכסה את מרבית הקנס שהוטל עליו.

במסמך שנכתב על ידי מתווך נאמר - "לכל המעוניין. ביום 19/05/2016 ביקרתי לפי הזמנתו של הרב יונה מצגר בדירה בשדרות דוד המלך 7 דירה 5 בת"א הדירה בת 4 חדרים קומה שלישית פונה לחזית. עם מעלית ושתי חנויות הרשומות בטאבו. הדירה משופצת במלואה וכן הבניין עבר שיפוץ לאחרונה, נראה מצוין ואחזקתו טובה".
הרב מצגר דירה חילוט כספים 20 מיליון שקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד