ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לאחר כשני עשורים - מנהל חדש לקמפוס לוסטיג

חילופי גברי היסטוריים בקמפוס לוסטיג ברמת גן, כאשר הרב צבי שרייבר מונה השבוע למנהל הקמפוס במקומו של מייסד הקמפוס הרב צבי אילני אשר עמד בראשו מרגע הווסדו במשך קרוב לשני עשורים ופורש לגמלאות. הרב שרייבר: " נכנס לתפקיד בתחושת אחריות"

לאחר כשני עשורים - מנהל חדש לקמפוס לוסטיג

בשעה טובה מונה השבוע מנהל חדש לקמפוס לוסטיג של המרכז האקדמי לב – הרב צבי שרייבר. הרב שרייבר מחליף את מייסד הקמפוס והמנהל המיתולוגי במוסד הרב צבי אילני, אשר עמד בראשו מרגע הווסדו במשך קרוב לשני עשורים ופורש כעת לגמלאות, והוביל אותו להישגים מרשימים.

הרב שרייבר, מתגורר ברמת בית שמש, נשוי ואב לשישה ילדים. בוגר ישיבות וכוללים, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו ותואר שני בהצטיינות מהמרכז האקדמי לב בירושלים, עם התמחות במימון ושוק ההון. ב- 2013 למד ייעוץ ארגוני ביחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת בר אילן.

משנת 2008 משמש כסמנכ"ל קרן ק.מ.ח, אשר שמה לה למטרה לאפשר לבני הציבור החרדי להשתלב בשוק העבודה בצורה אופטימלית תוך שיתוף עם משרדי ממשלה ומוסדות השכלה. במסגרת הקרן, היה שותף בבניית התכנית האסטרטגית של הקרן ויישומה, בניית תקציבים, הפעלת פרוייקטים וניהול מרכז ההכוון והיעוץ של הקרן.

קמפוס לוסטיג הוקם בשנת תשנ"ט כמוסד אקדמאי לבנות חרדיות בוגרות בית יעקב, המשלב לימודי קודש של סמינר חרדי עם לימודים לקראת תואר ראשון ושני. מופעלת בו התכנית האקדמית של המרכז האקדמי לב. מייסדי הקמפוס הציבו לעצמם מספר אתגרים: חינוך התלמידות לקראת הקמת בית של תורה, הכשרת הבנות במקצועות אקדמאיים עתירי טכנולוגיה, והשמת הבנות בסביבה המתאימה ככל האפשר לאישה החרדית.

הרב צבי שרייבר, ראש הקמפוס הנכנס אמר "אני נכנס לתפקיד עם תחושת אחריות גדולה. אני רואה בפועלו של הקמפוס שליחות חשובה לקהילה החרדית. המטרה העיקרית שלנו היא לאפשר לנשים לרכוש מקצוע באווירה חרדית ולקבל כלים המאפשרים להשתלב בסביבת עבודה מתאימה, ולפרנס בכבוד בתים של תורה".
לוסטיג צבי שרייבר מקצועות טכנולוגיה קמפוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד