י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שני סגנים חדשים לדגל התורה: רעננה ובית שאן

הסיעה הליטאית מתברכת בעוד שני נציגים מקומיים המקודמים לתפקיד בכיר, במסגרת הסכמי הרוטציה שנחתמו לאחר הבחירות המקומית

ועידת דגל התורה, צילום: שוקי לרר
ועידת דגל התורה, צילום: שוקי לרר

שני סגנים חדשים לדגל - במסגרת הסכמי רוטציה מקומיים נכנסו השבוע שני נציגי 'דגל התורה' לסגני ראש עיר: פנחס בדוש מונה לסגן ראש העיר בעיריית בית שאן, ואלי כהן מונה לסגן ראש העיר ברעננה.

פנחס בדוש מונה בשבוע האחרון לממלא מקום ראש עיריית בית שאן, זאת בנוסף לתפקידו כסגן ראש העירייה וכמחזיק תיקי החינוך התורני ותרבות תורנית בעירייה.

ביתד נאמן כותבים הבוקר כי "ראשי הקהילות בעיר הביעו תקווה כי מינויו יסייע להמשיך בפעילותו למען תושבי בית שאן בהפרחת התורה והחינוך בדרכו הייחודית, וכי ההצלחה בבחירות האחרונות בהכנסת ארבעה נציגים ל"דגל התורה" בעיר כמו בית שאן מראה עד כמה העבודה וההשקעה במהלך השנה מוכיחה את עצמה ומביאה פירות ברוחניות ובגשמיות".

בנוסף, נציג "דגל התורה" בעיריית רעננה אלי כהן מונה לסגן ראש עיריית רעננה במסגרת הסכמי הרוטציה שנחתם עם הקמת הקואליציה. כהן החל לכהן בתחילת השבוע כסגן ראש העירייה במקומו של חיים גודלמן.

הסגן החדש יהיה אחראי על מנהל קהילה הכולל את מחלקות הקליטה ועוד ותרבות תורנית. כמו כן, יקבל אחריות בשיתוף עם ראש העירייה על החינוך הדתי ושירותי הדת בעיר. עם כניסתו לתפקיד אמר כהן כי ישתדל בע"ה להמשיך לדאוג לצורכי הציבור הכללי ולצורכי הציבור הדתי בפרט. "אפעל במיוחד בתחום החינוך הדתי, הרחבת התרבות התורנית וסיוע למרכזים תורניים".

כמו כן ציין כי "במסגרת מחלקת קליטה נעשית עבודה טובה ובכוונתי להרחיב את פעילות המחלקה הואיל והעיר רעננה הינה עיר קולטת עליה בין הגדולות בארץ. כן בכוונתי להמשיך ולחזק את מערך ההתנדבות המבורך הקיים בעיר. אני מודה לידידי חיים גולדמן על פעילותו הברוכה ועל שיתוף הפעולה המלא במהלך שנות כהונתו, ובטוח ששיתוף הפעולה לטובת הציבור הדתי ימשך. אני מגיע לתפקיד בתחושת אחריות ושליחות להמשיך את פעילותי הציבורית באמונה ולטובת תושבי העיר רעננה".
דגל התורה נציגים מקומיים רעננה בית שאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד