כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

יו"ר חדשות 10 החדש: "גם אני כמוכם באליטה, שונא את הגנב דרעי"

בישיבה בה הוצג מינוי רמי סדן, מקורבו של נתניהו ואיש יח"צ שמונה במפתיע לעמוד בראש הערוץ, הוא פרש את משנת עולמו ושטח את דעתו באופן גזעני • בש"ס דורשים לבטל את המינוי: "דברים חמורים. בושה שהאיש מקורב לנתניהו"

רמי סדן, צילום מתוך יוטיוב
רמי סדן, צילום מתוך יוטיוב

הבוקר (ג') נחשף כי רמי סדן, מי שמונה ליו"ר חדשות 10 החדש, התבטא בישיבת דירקטוריון הערוץ בה הציג את מועמדותו באמירה גזענית ומעוררת שנאה - "אני שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

על פי חשיפתו של גידי וייץ בהארץ אמר סדן כי "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי. אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש״ס, למסעודה משדרות".

בעקבות חשיפת הדברים אמרו בש"ס כי הם דורשים לבטל את המינוי של סדן, איש הציונות הדתית, לאלתר. ברק סרי, דוברו של דרעי, אמר כי "הדברים מזעזעים ומגונים, התבטאויות גזעניות. חמור שמדובר במקורב לראש הממשלה".

רמי סדן מונה אמש לתפקיד יו"ר חדשות 10. המינוי הגיע במפתיע, וגרר התנגדות של שלושת נציגי הציבור וכן של היו"ר ורשבסקי והכתב מתן חודרוב. חמשת נציגי בעלי השליטה הצביעו בעד והמינוי אושר. בעבר שימש סדן כיועצו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו, לפני כחצי שנה החל לכהן כחבר דירקטוריון הערוץ וכעת מונה במפתיע ליו"ר.
רמי סדן ערוץ 10 אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד