ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

דרעי משיב אש: "בישראל בזים לציבור המזרחי. לא נעבור על כך לסדר היום"

"אני שייך כמוכם לאליטה, שונא את ש"ס ודרעי הגנב. אבל צריך את הקהל שלהם" - כך אמר יו"ר 'חדשות 10' החדש רמי סדן ועורר זעם רב • גואטה שיגר הודעה ליו"ר הקואליציה - "זמן את סדן לבירור. עד אז אני בשדרות אצל מסעודה"

אריה דרעי, צילום: פלאש90
אריה דרעי, צילום: פלאש90

בעקבות דברי הגזענות החריפים שהתפרסמו היום (ג') מפי יו"ר 'חדשות 10' החדש רמי סדן, מגיב השר ויו״ר ש״ס אריה דרעי לדברים - "בישראל בזים לציבור המזרחי. לא נעבור על כך לסדר היום".

בנוסף, בעקבות הדברים שיגר ח״כ יגאל גואטה הודעה לח״כ דוד ביטן - ״ידידי יו״ר הקואליציה. נוכח דברי הבלע והשנאה מתבקש שעד מחר יוזמן מר רמי סדן לשימוע אצל שר התקשורת. ככל וזה לא יקרה מציע שלא תספרו אותי בהצבעות, אני בשדרות... אצל מסעודה״.

אריה דרעי הגיב - "בישיבת דירקטוריון סגורה אנשים מרשים לעצמם להוציא את האמת, את האמת הכואבת. בישראל 2016 יש גזענות. בישראל 2016 בזים לציבור המזרחי. בישראל 2016 יש מי שמרשה לעצמו להתנשא על ציבור שלם שהא חלק ממדינת ישראל.

"מצביעי ש״ס אינם סרח עורף, מצביעי ש״ס הם מאות אלפים של מזרחיים שהחליטו להתאגד ולהרים את ראשם כדי למגר מן העולם תופעות כמו רמי סדן. אנחנו כאן בשביל להישאר, אנחנו כאן בשביל לומר לאנשים כאלה שבישראל 2016 לא נעבור לסדר היום על התבטאויות כאלה. לא בפומבי ולא בישיבת דירקטוריון סגורה".

אריה דרעי הוסיף ואמר כי - "אני קורא לראש הממשלה המכהן גם כשר התקשורת, לחברי הממשלה ולחברי הכנסת להשמיע את קולם. לכל אנשי התקשורת מכל כלי התקשורת להתעלות מעל אינטרסים אישיים ולגנות את הגזענות הזו בכל פה, אסור לשתוק! היום זה נגד המזרחיים ונגד המסעודות משדרות ומחר זה יהיה נגד ציבורים אחרים. התקפה בזויה כזו נגד ציבור שלם רק בשל מוצאו, לא יכולה לעבור לסדר היום בשום צורה".

כזכור, הבוקר נחשף כי רמי סדן, מי שמונה ליו"ר חדשות 10 החדש, התבטא בישיבת דירקטוריון הערוץ בה הציג את מועמדותו באמירה גזענית ומעוררת שנאה - "אני שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי". על פי חשיפתו של גידי וייץ ב'הארץ' אמר סדן כי "בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי. אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש״ס, למסעודה משדרות".
אריה דרעי רמי סדן ערוץ 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד