כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

דרעי לנתניהו: "מזרחים לא שותקים יותר"

המאבק במינויו של יו"ר חדשות 10 מתגבר: שר הפנים אריה דרעי, שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והבהיר לו כי ש"ס לא תבליג על המינוי • סדן מכחיש שאמר את הדברים: "אני שומע יום שלם דברים בשמי שמעולם לא נאמרו"

דרעי וביבי בשבוע שעבר. צילום: יעקב כהן
דרעי וביבי בשבוע שעבר. צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי שוחח היום (ג) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה במוסקבה, בעקבות דבריו של רמי סדן יו"ר חדשות 10,

דרעי הבהיר לראש הממשלה בצורה ברורה, כי "ש"ס לא תעבור לסדר היום על דברי הבלע והגזענות של רמי סדן. מזרחים לא שותקים יותר".

הגינויים על דבריו של סדן, חצו במהלך היום את כל גווני הקשת הפוליטית - בהם יש עתיד, הבית היהודי, המחנה הציוני ויהדות התורה שהגיבו בחריפות נגד דבריו של סדן.

גם שר האוצר משה כחלון הגיב אחר הצהריים לדברים ואמר: "אם הדברים אכן נאמרו מדובר באמירות חמורות ואומללות. לשר דרעי ולמצביעי ש"ס מגיעה התנצלות. אם הוא לא יתנצל צריך לחזור ולבדוק מי מינה אותו".

מוקדם יותר היום הבהירו בש"ס שהם דורשים מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לפטר מיידית את רמי סדן, שנבחר אתמול ליו"ר דריקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, בעקבות דבריו הגזעניים. "כל עוד שדבר זה לא יבוצע - חברי הכנסת של התנועה יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם. הציבור המזרחי מפסיק לשתוק", אמרו בש"ס.

סדן עצמו הכחיש שאמר את הדברים. בראיון לגל"צ אמר: "אני שומע יום שלם דברים בשמי שמעולם לא נאמרו", טוען סדן, "איך אפשר לומר שונא ספרדים? איך אפשר ככה לדבר על אריה דרעי, שבכלל לא עלה בדיון? דברים נאמרים יום שלם בשמי ולא נאמרו לעולם. כל הדבר הזה הוא לדעתי מפני שיש אנשים בתוך מערכת התקשורת שמאוד קשה להם שבא אדם עם כיפה".
רמי סדן גזענות אריה דרעי ראש הממשלה מוסקבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד