כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נתניהו על סדן: "אם הדברים נאמרו, הם חמורים מאוד ועליו להתנצל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפרשת התרומות של מימרן בתום פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין: "ההר הוליד בקושי עכברון. מדובר על תרומה חוקית ומפוקחת לקרן שהקמתי לטובת מדינת ישראל, כשהייתי אזרח פרטי"

ביבי ופוטין במוסקבה. צילום: פלאש 90
ביבי ופוטין במוסקבה. צילום: פלאש 90

פרשת ארנו מימרן: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ג), לפרשת התרומה מאיש העסקים הצרפתי ארנו מימרן, בתום פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה.

לדברי ראש הממשלה "זה חלק מרדיפה פוליטית שיטתית. מה שלא הצליחו לעשות בקלפי, מנסים לעשות בהאשמות שווא".

ראש הממשלה שנשאל במסיבת העיתונאים על הפרשה השיב: "ההר הוליד בקושי עכברון. מדובר על תרומה חוקית ומפוקחת לקרן שהקמתי לטובת מדינת ישראל, כשהייתי אזרח פרטי ב-2001 ולא ב 2009. אז יצא כל האוויר.

"ברור שזה חלק מרדיפה פוליטית שיטתית. מה שלא הצליחו לעשות בקלפי מנסים לעשות בהאשמות שווא. לצורך זה לא בוחלים בשום אמצעים ורומסים את אשתי והופכים אותה לאבק אדם.

"אני מציע לכולכם לקרוא את המאמר החשוב שכתבה פרופ' רות גביזון אתמול, ולפיו בדמוקרטיה מחליפים ראש ממשלה בבחירות ולא במלחמת התשה משפטית ציבורית. מכל העניינים האלה לא יצא כלום - כי אין מה".

ראש הממשלה נתניהו גם התייחס לפרשת רמי סדן ואמר: "צריך לברר אם רמי סדן אכן אמר את הדברים המיוחסים לו משום שהוא מכחיש אותם. אם הדברים נאמרו, הם חמורים מאוד והוא צריך להתנער מהם ולהתנצל".

תוך כך, גןלן יוכפז, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, התייחס לדברים וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי הדירקטוריון החדשות ולי: אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמוכם, האליטה".
ארנו מימרן בנימין נתניהו ראש הממשלה מוסקבה פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד