כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הרשות השנייה: "סדן לא אמר את הדברים"; ש"ס: "אמר ועליו להתפטר"

הרשות השנייה הודיעה, כי לאחר פניה לשלושה נציגי ציבור שהשתתפו בישיבת הדירקטוריון - התברר שרמי סדן לא תקף את ש"ס ודרעי • ש"ס: "הבדיקה לא אמינה. אנו מאמינים לגולן יוכפז, שאישר כי סדן כן אמר את הדברים הגזעניים"

אריה דרעי. צילום: פלאש90
אריה דרעי. צילום: פלאש90

הרשות השניה הודיעה אמש (ג) כי בתום בדיקה שערכה בנושא, התברר כי רמי סדן, לא אמר את הדברים שיוחסו לו. בש"ס מתעקשים: "אמר גם אמר", כך לפי דיווח שהגיע ל'בחדרי חרדים'.

הרשות השנייה הודיעה כי לאחר בדיקה התברר כי ההתבטאויות שיוחסו ליושב ראש חברת חדשות 10 רמי סדן, לפיהן הוא שונא את ש"ס ואת אריה דרעי - לא נאמרו על ידו.

לפי הרשות השניה הליך הבדיקה כלל פניה לשלושה נציגי ציבור המכהנים מטעם הרשות בדירקטוריון חדשות 10, שהכחישו את המיוחס לסדן.

עם זאת, הנציגים הביעו ביקורת על הבחירה של סדן לכנות את הדירקטוריון "אליטה", וכן ביקרו את החלטת הדירקטוריון שלא לתעד את הישיבה.

אך, מוקדם יותר אישר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, שסדן אמר את הדברים לו ולחברי דירקטוריון החדשות, וכתב בחשבון הטוויטר שלו ש"כל תיאור אחר חוטא לאמת". גם סדן עצמו הכחיש שאמר את הדברים.

בכיר בש״ס הגיב: "אמונים עלינו הדברים שצוטטו בהודעת ערוץ 10 כי רמי סדן אמר את הדברים הגזעניים נגד שס ונגד יו״ר התנועה אריה דרעי. אנחנו מאמינים לדברים שאמר גולן יוכפז, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, כי סדן אמר את הדברים הגזעניים לחברי הדירקטוריון. ״בדיקת״ הרשות השניה לא אמינה בעיני שס״. התנועה שבה על דרישתה לפיטוריו של סדן.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', תנועת ש"ס דורשת מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לפטר מיידית את רמי סדן שנבחר ליו"ר דריקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, בעקבות דבריו הגזעניים. "כל עוד שדבר זה לא יבוצע חברי הכנסת של התנועה יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם הציבור המזרחי מפסיק לשתוק" אמרו בש"ס.
רמי סדן אריה דרעי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד