כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

משבר סדן: ש"ס מחרימה את הכנסת

נמשך המשבר סביב האמירות המיוחסות ליו"ר חדשות 10 רמי סדן • חברי סיעת ש"ס יחרימו את משכן הכנסת ולא יופיעו להצבעות

רמי סדן
רמי סדן

בש"ס הודיעו כי לא יופיעו היום במשכן הכנסת לא להצבעות ולא לפגישות, זאת כמחאה נגד דבריו של יושב ראש חברת חדשות 10 רמי סדן, לפיהן הוא שונא את ש"ס ואת אריה דרעי.

עם זאת יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן הבטיח אמש בראיון ל'קול החרדי' כי המשבר הזה ייפתר במהלך הבוקר.

הרשות השניה הודיעה כי ערכה הליך הבדיקה שכלל פניה לשלושה נציגי ציבור המכהנים מטעם הרשות בדירקטוריון חדשות 10, שהכחישו את המיוחס לסדן.

אך, מוקדם יותר אישר מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, שסדן אמר את הדברים לו ולחברי דירקטוריון החדשות, וכתב בחשבון הטוויטר שלו ש"כל תיאור אחר חוטא לאמת".

בכיר בש״ס הגיב: "אמונים עלינו הדברים שצוטטו בהודעת ערוץ 10 כי רמי סדן אמר את הדברים הגזעניים נגד שס ונגד יו״ר התנועה אריה דרעי. אנחנו מאמינים לדברים שאמר גולן יוכפז, מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, כי סדן אמר את הדברים הגזעניים לחברי הדירקטוריון. ״בדיקת״ הרשות השניה לא אמינה בעיני שס״. התנועה שבה על דרישתה לפיטוריו של סדן.

לפי דיווח ב"גלובס" בתנועת ש"ס החליטו כי אין הם סומכים על בדיקת הרשות השנייה בנושא, והם דורשים מהנוכחים בדירקטוריון לעבור בדיקה בפוליגרף. יוכפז ומנכ״ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, הודיעו, כי הם מוכנים לעבור את הבדיקה. בש"ס אומרים, כי ביקשו שרמי סדן יעבור גם הוא בדיקת פוליגרף או יגיש תצהיר, והוא לא נענה לבקשה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', תנועת ש"ס דורשת מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לפטר מיידית את רמי סדן שנבחר ליו"ר דריקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10, בעקבות דבריו הגזעניים. "כל עוד שדבר זה לא יבוצע חברי הכנסת של התנועה יצביעו במליאת הכנסת כראות עיניהם הציבור המזרחי מפסיק לשתוק" אמרו בש"ס.
רמי סדן ש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד