י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רופאו של הרב שטיינמן: "היו מצבים יותר קשים שמרן יצא מהם"

רופאו האישי של מרן הגרא"יל שטיינמן - פרופ' אברהם וינברגר - מעדכן שמצבו של הרב עדיין יציב וקשה, אך מגלה אופטימיות: "אני מטפל במרן 10 שנים, היו בעבר מצבים יותר קשים. קשה לחזות את ההמשך, נראה מחר בבוקר איך עבר הלילה"

צילום: שוקי לרר
צילום: שוקי לרר

"מצב יציב וקשה", זו ההגדרה המעודכנת של מצב בריאותו של הגראי"ל שטיינמן המאושפז עדיין הלילה (מוצ"ש) בבית החולים מעיני הישועה בבני ברק.

רופאו האישי של מרן הגרא"יל שטיינמן פרופ' אברהם וינברגר התראיין הערב לקול החרדי ואמר: "נכון להערב מצבו של הגראי״ל יציב וקשה, זו ההגדרה המדויקת, מעבר לזה הרב מקבל כל הטיפולים הנדרשים".

הרופא הסביר את המשמעות של ההגדרה: "כל הפרמטרים של נשימה ולחץ דם ודופק הם בסדר, אך המצב הכללי קשה. מקווים שהרב יתאושש. מרן סובל בעיקר מחום, וזיהום".

עוד הוסיף: "אני כל יום נמצא אצל הרב מספר פעמים ועוקב בעקביות אחר מצבו. אני מטפל במרן 10 שנים, היו בעבר מצבים יותר קשים שמרן יצא מהם״.

לסיום קבע: "קשה לחזות את ההמשך, נראה מחר בבוקר איך עבר הלילה, ונדע איך ממשיכים״.

מוקדם יותר הערב, סמוך לשעה 22:00 יצאה הודעה אחרונה מטעם משפחתו ואנשי ביתו של ראש הישיבה לפיה, "ביום שישי חלה החמרה בדלקת הריאות ממנה סובל מרן ראש הישיבה בשבועיים האחרונים. במהלך השבת המצב התייצב. מרן מקבל טיפול תרופתי דרך הוריד".

עוד נאמר בהודעה כי "מרן התפלל במהלך השבת והדליק נרות חנוכה בחדרו שבבית החולים".

כזכור דווח ב'בחדרי חרדים', על מצבו של הרב שטיינמן הממשיך להיות קשה מאז יום חמישי. בשיחה ל'בחדרי חרדים' הבהיר פרופסור מוטי רביד מבית החולים מעיני הישועה: כי "הרב שטיינמן מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעיני הישועה, כשהוא נושם בכוחות עצמו, בהכרה מלאה, הוא משוחח ומתפלל. אולם הוא חלש מאוד, לא מצליח לאכול לבד, וקשה לו להשתעל" אך הבהיר כי "לא חלה הרעה במצבו ביום שישי.

במהלך השבת נערכו עצרות תפילה. בהיכל ישיבת פוניבז' נערך בהוראת ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין תפילת רבים בליל שבת בהשתתפות אלפים מתושבי העיר ותלמידי הישיבה, בבית הכנסת לדרמן הורה מרן הגר"ח קניבסקי למקורבו הגאון רבי אליהו מן לומר פרקי תהילים לאחר תפילת שחרית.

בליל שישי בחצות הלילה עלו בניו של מרן הגראי"ל הגאון רבי שרגא שטיינמן והגאון רבי משה, יחד עם מניין לתפילה בציון הרשב"י במירון ‏ונשאו תפילה לשלומו.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת מרן רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא, בתוך שאר חולי עמו ישראל.
הרב שטיינמן אברהם ויינברגר דאגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד