ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

צפו: הטיסה התעכבה, והחסידים השתלטו על מערכת הכריזה

שעות ארוכות שמאות מחסידי ברסלב תקועים בשדה התעופה בקייב לאחר שהטיסה לארץ התעכבה - ונדחתה שוב ושוב • במחאה, הם השתלטו על מערכת הכריזה בשדה התעופה ושרו לרבי נחמן • ומה מגיבים באל על? צפו בוידאו

הנוסעים התקועים בשדה התעופה הלילה. באדיבות המצלם
הנוסעים התקועים בשדה התעופה הלילה. באדיבות המצלם

 

עיכוב בטיסות חזור מציון רבי נחמן מברסלב באומן - מאות ישראלים שהגיעו מישראל לאוקראינה לשהות בשבת חנוכה בציון רבי נחמן מברסלב באומן, נאלצו להעביר את הלילה (ראשון) בשדה התעופה בקייב, בשל עיכובים בטיסות חזרה לישראל.

מדובר בטיסת צ׳ארטר שהייתה אמורה להמריא לישראל אמש ב-21:30 בצאת שבת, נדחתה ל-6 בבוקר, ולאחר מכן בשעה 2 בלילה עודכנו הנוסעים על דחייה נוספת ל-11 בבוקר. כאות מחאה, השתלטו החסידים על מערכת הכריזה בשדה התעופה. יצויין כי על פי המידע שבידי 'בחדרי חרדים' המטוס אמור להמריא כבר בשעה הקרובה.

בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראים כמה חסידי ברסלב משתלטים על מערכת הכריזה בשדי התעופה, ושרים "רבי נחמן מאומן". לטענת החסידים הם עשו זאת משום ש"היו עיכובים במספר טיסות מאז צאת השבת".



אחד הנוסעים אומר ל'בחדרי חרדים' - "אנשי ברסלב החליטו לא לשתוק יותר על ההתעללות החוזרת ונשנית של חברת אל על, בכל פעם שיש עליה המונית לאומן. מהיום נתארגן על תביעות משפטיות כנגד כל חברה שלא תדע לתת לנו שירות ויחס הוגן ותזלזל בטסים כמו שנעשה עד היום".

נוסע נוסף אומר ל'בחדרי חרדים': "מדובר במאות אנשים שהיו אמורים להמריא בעשר בלילה ודחו להם את הטיסה לבוקר. שילמתי מחיר יקר על כרטיס הטיסה אך ורק מהלחץ לחזור מיד בצאת שבת, ולבסוף נאלצתי להמתין כל הלילה על הכיסאות בשדה התעופה בקייב, ועדיין לא עלינו למטוס. זו לא פעם ראשונה שזה קורה ככה. חברת אל על נוהגת באופן מיוחד ובקביעות לזלזל בחסידים ובצרכיהם, ומתנהגים אליהם באופן בוטה ולא מכבד".

נוסע אחר אומר ל'בחדרי חרדים' - "ילדים קטנים היו ערים כל הלילה על הכיסאות. הצוות מטעם אל על לא הציע אפילו עזרה. פשוט נעלמו בלי לתת תשובות. כולם עייפים אחרי כל השבת, אפילו בערב שבת איחרו לנו את הטיסה והגענו עם רגל בחוץ, 20 דקות לפני השקיעה. הגיע בחור מהצוות בשדה באמצע הלילה, ואמר לנו שיש בית מלון סמוך לשדה בקייב, בו יוכלו לשהות במהלך הלילה רק 40 איש מתוך מאות האנשים. באמצע הלילה טרטרו 40 ילדים ומבוגרים עם מזוודות לבית מלון סמוך, וכל שאר האנשים נשארו בשדה. אח״כ הגיע נציג של אל על, ואמר לנו שהצוות של הטיסה הלך לישון ולפי החוק רק ב-11 בבוקר מותר להם לטוס, וכעת אנו מחכים לטיסה בשעה 11 בבוקר בתקווה שאכן תהיה".

מאל על נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בתקלה טכנית שהיא אשר גרמה לעיכוב. מחסור בחלקי חילוף בשדה התעופה בקייב חייב את אל על להיערך להטסת חלקי החילוף מהכא להתם, דבר שנעשה מידית.

"בנוסף, בגלל ראש השנה האזרחית וימי המנוחה התחנה עבדה במתכונת מצומצמת של כוח אדם. מנהל התחנה היה במקום במשך כל הזמן, ולא חסך בשום מאמץ כדי לתת מענה אפשרי בשים לב לעיתוי. עובדי אל על בכל אתר, ובכלל זה בקייב, ידועים במסירותם ובעזרתם לטסים באל על".

עידכון: מעט אחרי השעה 13:00, המריא המטוס
עודכן: 13:24

אומן ברסלב אל על עיכוב בטיסה שדה תעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד