כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בשורה: שכר המינימום הועלה ל-5,000 שקלים • דרעי: "הבטחתי וקיימתי"

בשורה גדולה לעובדים - בשורה מדאיגה למעסיקים: שכר המינימום בישראל במגמת עלייה, עד ל 5300 שקלים

בשורה: שכר המינימום הועלה ל-5,000 שקלים • דרעי: "הבטחתי וקיימתי"
יח"צ

בשורה טובה לאזרחי ישראל: בעקבות ההסכם הקואליציוני שערכה סיעת 'ש"ס' עם הקמת הממשלה, היום הועלה באופן מעשי שכר המינימום ל-5,000 שקלים, בנוסף, בחודש דצמבר תתבצע העלה נוספת לסך 5,300 שקלים לחודש.

כזכור, כבר לפני כשנתיים, אישרה מליאת הכנסת סופית את הצעת חוק שכר מינימום בקריאה שנייה תמכו בהצעה 30 ח"כים ללא מתנגדים ונמנעים. בקריאה שלישית תמכו בהצעה 33 ח"כים ללא מתנגדים ונמנעים.

על פי החוק, נקבע כהוראת שעה להעלות את סכום שכר המינימום בשלב ראשוני לסך 4,300 ש"ח, בהדרגה עד שהיום – ה-1 בינואר הוא עומד על סך 5,000 שקלים חדשים, כשכאמור, בחודש דצמבר הוא יעלה בפעימה נוספת ל-5,300 ₪.

דרעי הביע היום סיפוק רב ואמר כי "אני מתרגש ומברך היום שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. תנועת ש"ס בראשותי הבטיחה במערכת הבחירות האחרונה ונאבקה בחודשים האחרונים להעלות את שכר המינימום כדי שהעובדים, גם כאלה שזוכים לשכר מינימום יוכלו להתקיים בכבוד".

דרעי הוסיף כי "היום העניים פחות עניים, השקופים כיום פחות שקופים. תחבורה ציבורית זולה יותר בזכות זה שהעברנו את הכספים הקואליציוניים של ש"ס להנחות גדולות בתחבורה הציבורית, כיום זול יותר לנסוע באוטובוסים וברכבות בזכות ההוזלות שהעברנו".

בנוסף אמר כי "בקרוב תעריפי המים לשכבות החלשות יהיו זולים יותר, סייענו לספח ממש את אזור הצפון למדינת ישראל ולדאוג להעברת 15 מיליארד שקלים לטובת קידום הצפון. הענקנו הנחות גדולות לקייטנות קיץ לתושבי הפריפריה, השכונות, הנגב והגליל. הכניסה בקיץ האחרון לכל חופי הרחצה הייתה חינם אין כסף. פעלנו בעוד תחומים רבים בעיקר למען השכבות החלשות. ש"ס בראשותי לא תנוח ולא תשקוט עד שהמהפכה תושלם".

מדובר בהישג שנרשם לזכותו של דרעי לאחר שהוא התעקש בנושא ואף הצטלם כמחאה עם פוסטר שעליו הכיתוב "מינימום 30 ₪ לשעה".
שכר המינימום אריה דרעי חמשת אלפים שקל לחודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד