ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

סקרים מזגזגים: 'הליכוד' מול 'יש עתיד'

לאחר שבסקר שהתפרסם בימים האחרונים 'יש עתיד' קיבלה 27 מנדטים, מול 'הליכוד' שקיבלה 23 מנדטים, היום פרסם רפי סמית סקר חדש על פיו, אם הבחירות יתקיימו היום - 'הליכוד' מקבלת 28 מנדטים מול 'יש עתיד' שקיבלה 22 מנדטים • וכמה קיבלו המפלגות החרדיות?

(מרים אלסטר, פלאש 90)
(מרים אלסטר, פלאש 90)

לאחר שבסקר שהתפרסם אמש, 'יש עתיד' קיבלה 27 מנדטים, מול 'הליכוד' שקיבלה 23 מנדטים, היום פרסם רפי סמית סקר חדש בתוכנית של דוד חכם ברשת מורשת, על פיו, אם הבחירות יתקיימו היום- 'הליכוד' מקבלת 28 מנדטים מול 'יש עתיד' שקיבלה 22 מנדטים.

עוד עולה מהסקר החדש: המחנה הציוני צונחת ל-13 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, הבית היהודי מקבלת 11 מנדטים.

בנוסף, ש"ס, כולנו, ישראל ביתנו ו'יהדות התורה' מקבלות כל אחת 7 מנדטים ומרצ מקבלת ששה מנדטים.

על פי הסקר שפורסם אמש, אם הבחירות היו מתקיימות היום, המחנה הציוני הייתה מקבלת שמונה מנדטים בלבד. הבית היהודי', בראשותו של נפתלי בנט, עולה בסקר ל-12 מנדטים והופכת למפלגה השלישית בגודלה בישראל – כמו"כ, 'הרשימה המשותפת' מקבל בסקר 12 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בהובלת שר הביטחון ליברמן מתחזקת ועולה ל-10 מנדטים, וגם ש"ס בהנהגתו של אריה דרעי מתחזקת ל-8 מנדטים, מנדט אחד נוסף ממצבה הנוכחי.

'כולנו' בראשות שר האוצר משה כחלון נחלשת ומקבלת שבעה מנדטים. כנראה שכחלון ממשיך לא לספק את הסחורה, לפחות בעיני אזרחי ישראל, ומנגד 'יהדות התורה' עולה לשבעה מנדטים ואף 'מרצ' עולה במנדט מ-5 מנדטים ל-6.

כמו"כ, 31% מהמשיבים בסקר טענו כי הם עדיין לא החליטו למי יצביעו בבחירות הבאות, כך שהכל עוד פתוח עד לבחירות האמת.

הסקר גם בדק: "מי מבין המנהיגים הבאים הוא המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה". המוביל בתשובות הנשאלים: ראש הממשלה בנימין נתניהו עם 27%, אחריו יאיר לפיד עם 15%, משה (בוגי) יעלון עם 9%, נפתלי בנט עם 7%, הרצוג זכה ל-5% בלבד וברק עם 4%.
סקרים יש עתיד הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד