י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מחריד: אם ו-4 ילדיה נספו בשריפה בירושלים; חשד להצתה מכוונת

אירוע מחריד בי-ם: אם וארבע בנותיה - אישה בשנות ה-30, 2 נערות כבנות 12, ילדה כבת 7 ופעוטה כבת שנתיים - נספו בשריפה שפרצה בדירה בדרך חברון. כוחות ההצלה ניסו להציל את הילדות, אך נאלצו לקבוע את מותן • החשד: הצתה מכוונת של האם

צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90

אירוע מחריד: אם וארבעת ילדיה - אישה כבת 36 לחייה, 2 נערות כבנות 12, ילדה כבת 7 ופעוטה כבת שנתיים - נספו בשריפה שפרצה לפני זמן קצר (ראשון) בדירת מגורים בדרך חברון בירושלים.

צוותי כיבוי אש הוזעקו לדירה, פרצו את הדלת ובמהלך הסריקות אותרה גופה בדירה. בנוסף אותרו מספר נפגעים ובהם גם ילדים חלקם מחוסרי הכרה ובמצב קשה. לאחר ניסיונות החייאה נאלצו כוחות ההצלה לקבוע את מותם של ארבעה ילדים.


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כוחות משטרה וזק"א הוזעקו לזירה. דרך חברון נסגר לתנועה מצומת הבנקים עד דוד רמז, והתנועה הופנתה לכיוון דרך בית לחם.

"אנחנו חוקרים מה קרה, איך הגענו לתוצאה כזאת, מה הרקע של האישה ומה גרם לתוצאה כל כך טראגית" אמר מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי. "כל האפשרויות נבדקות, וכשנדע באופן רשמי מה גרם לאירוע אנו נעדכן את כולם".

שכני המשפחה נדהמו לגלות כי שכנתן חשודה ברצח בנותיה, וסיפרו כי מדובר במשפחה דתית של עולים. "אנחנו לא מבינים איך דבר כזה קרה, מדובר במשפחה נורמטיבית", סיפר אחד השכנים לוואלה חדשות.

שלום קליין מתנדב זק"א ירושלים, אמר "מדובר באירוע מזעזע ביותר. הגעתי לזירת השריפה השכנים הפנו אותי למרפסת הדירה. האם הייתה ללא רוח חיים. ארבעת ילדיה נשפו למוות במצב מאוד קשה. מתנדבי זק"א ירושלים מטפלים בגופות ובאיסוף הממצאים".

חובש רפואת חירום כונן מד"א מנחם אסטריק שהגיע למקום סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי עשן מהחלון מהקומה האחרונה, מיד עליתי למעלה ונכנסתי לבית שהיה אפוף עשן יחד עם לוחמי האש שפרצו הדירה.

"ראיתי אישה בשנות ה-30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות אבל היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. לוחמי האש חילצו אלי למרפסת הדירה 4 נפגעות מחוסרות הכרה, נערה כבת 12 ו-3 ילדות קטנות, הן סבלו מכווית קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותן בשטח".

מתנדבים מיחידת חוסן של איחוד הצלה הגיעו אף הם לסייע בזירה עקב אופי האירוע ומורכבותו.

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90




ירושלים שריפה הצתה טרגדיה משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד