כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הגר"ח ביקר את הרב שטיינמן בבית החולים

עם ההטבה הקלה שחלה היום במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, הגיע הערב מרן הגר"ח קנייבסקי לבקר את ראש הישיבה בחדרו במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעיני הישועה. הרב קנייבסקי אמר לראש הישיבה: "כלל ישראל זקוק לכם. רפואה שלמה בקרוב"

מרן ראש הישיבה והגר"ח קנייבסקי (שוקי לרר)
מרן ראש הישיבה והגר"ח קנייבסקי (שוקי לרר)

עם ההטבה הקלה שחלה היום (ראשון) במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, הגיע הערב הגר"ח קנייבסקי לבקר את ראש הישיבה בחדרו במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעיני הישועה.

מרן הגר"ח קנייבסקי איחל למרן ראש הישיבה ברכת רפואה שלמה ואריכות ימים ושנים. ל"בחדרי חרדים" נודע כי שר התורה אמר לראש הישיבה: "כלל ישראל זקוק לכם. רפואה שלמה בקרוב".

גדולי ישראל שוחחו ואיחלו זה לזה מזל טוב לרגל שמחת נישואי הצאצאים בשבוע האחרון.

בתוך כך, בשעות האחרונות נכנסו לחדרו של ראש הישיבה בבית החולים נינתו, נכדת בנו הגאון רבי שמה שטיינמן, שנישאה לנכד מרן הגר"ח קנייבסקי.

בני הזוג נכנסו להתברך לקראת סיום ימי השבע ברכות. על פי העדויות מבית החולים,‏ מרן ישב על כסא, שוחח עם החתן ואף ביקש מהנוכחים לשיר לרגל השמחה, ובמשך עשר דקות נמשכה השמחה בחדר.

גם חה"כ ישראל אייכלר הגיע היום למחלקה לעקוב מקרוב אחר מצבו של הגראי"ל, אייכלר שוחח במקום עם בני הבית ונכד מרן, הרב דוד שפירא.

הציבור נקרא עדיין להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואתו השלמה של מרן רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
הרב חיים קנייבסקי הרב שטיינמן ביקור חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד