י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

לאחר 3 שעות: הסתיימה חקירת נתניהו

ראש ממשלה בחקירה • חוקרי המשטרה חקרו במשך 3 שעות את ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו הרשמי בשכונת טלביה. מדובר בחקירה הראשונה בפרשות בהן הוא חשוד בקבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים

חוקרי המשטרה מגיעים למעון ראש הממשלה (הדס פרוש, פלאש 90)
חוקרי המשטרה מגיעים למעון ראש הממשלה (הדס פרוש, פלאש 90)



ראש ממשלה בחקירה • חוקרי המשטרה חקרו הערב במשך 3 שעות את ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו הרשמי ברחוב בלפור בשכונת טלביה. מדובר בחקירה ראשונה בנוגע לפרשות בהן הוא חשוד.

על פי הפרסום של אביעד גליקמן בחדשות 10, אנשי העסקים שכביכול נתנו טובות הנאה, העידו כבר בפני החוקרים - והודו. עוד פורסם, כי כבר תואמה חקירה נוספת. במהלך החקירה נתניהו מעומת עם הצהרות ההון שלו.

בתום החקירה נמסר מהמשטרה: "יחידה ארצית של משטרת ישראל חקרה הערב באזהרה את ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, בחשד לקבלת טובות הנאה לכאורה. החקירה נמשכה כשלוש שעות במעון ראה"מ בירושלים. מטבע הדברים מעבר לכך לא ניתן למסור פרטים נוספים בשלב זה".

נתניהו חשוד שקיבל טובות הנאה ומתנות מידיהם של כמה בעלי הון, חלקם מקורבים אליו, בשווי מאות אלפי שקלים. לפני כשבוע אישר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט למשטרת ישראל לחקור את נתניהו.

"כל הפרשיות כביכול התבררו כעורבא פרח וכך יהיה גם לגבי הטענות המתפרסמות בתקשורת כעת" נמסר מטעמו של נתניהו בתגובה לפרסומים, "אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום - כי אין כלום".

(עודכן בשעה 23:09)

חוקרי המשטרה בכניסה למעונו של נתניהו. צילום: הדס פרוש, פלאש 90











בנימין נתניהו ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד