ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בעקבות האסון: הנציגים החרדים מתערבים

על רקע השריפה המחרידה בירושלים, בה נספו אם וארבע בנותיה, החלו נציגי סיעת יהדות התורה בעיר לקדם הקמת לשכה שתהווה מרכז עירוני לפניות ציבור ותשרת אוכלוסייה של משפחות דוברות אנגלית, צרפתית ורוסית

זירת האסון בירושלים, אמש (יונתן זינדל, פלאש 90)
זירת האסון בירושלים, אמש (יונתן זינדל, פלאש 90)

על רקע האסון המחריד שאירע אמש בירושלים והזעזוע העמוק השורר בקרב תושבי העיר בכלל והאוכלוסייה הצרפתית בפרט - אליה השתייכה המשפחה שנספתה בשריפה המחרידה בדרך חברון בעיר, החלו נציגי סיעת יהדות התורה בעיר, סגן ומ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס וחבר המועצה שלמה רוזנשטיין, לקדם הקמת לשכה שתהווה מרכז עירוני לפניות ציבור ותשרת אוכלוסייה של משפחות דוברות אנגלית, צרפתית ורוסית.

הקמת המרכז תחל כבר בשבועות הקרובים, כאשר הוא יתן מענה למגוון מצוקות עימם נתקלים אוכלוסיות אלו, אשר מלבד הקשיים עצמם עימם הם מתמודדים, הם אף סובלים במקרים רבים מבדידות ומהבדלי תרבות ושפה המקשים עליהם אף יותר את ההתמודדות, ואשר עלולה להביא למצבים קיצוניים וקשים. על מנת לסייע להם בהתמודדויות אלו הוחלט על הקמת הלשכה שתסייע ותתן מענה מגוון לכלל הציבור.

חברי המועצה נפגשו היום עם נציגי האוכלוסיה וסכמו עימם על היקף ואופי הפעילות הנדרשת על מנת לתת מענה למגוון מצוקות הקיימות בקרב הציבור בתחומי רווחה, חינוך, סוגיות מונציפאליות ועוד. פעילות הלישכה תתנהל בידי מתנדבים דוברי אנגלית, רוסית וצרפתית העוסקים בתחומים אלו, ופעילותם תפוקח ע"י אנשי מקצוע ורבנים שיסייעו במתן מענה לצד לשכות חברי המועצה שיגבו אף הם את הפעילות על מנת לספק לתושבים מענה יעיל ואפקטיבי.
שריפה בירושלים צרפתים יצחק פינדרוס שלמה רוזנשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד