ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

הבחור שצעק לחייל 'חרד"ק' יתייצב לחקירה

לאחר טלפונים ושיחות עם ראש הישיבה ואמו של הבחור, תלמיד ישיבת "כנסת יצחק" בחדרה החשוד שתקף מילולית חייל חרדי בגן ורשא בבני ברק, יתייצב מחר לחקירה נוספת במשטרה

הבחור שצעק לחייל 'חרד"ק' יתייצב לחקירה
המעכב לחקירה בגן ורשא, בתחילת השבוע

 

לאחר טלפונים ושיחות עם ראש הישיבה ואמו של הבחור, תלמיד ישיבת "כנסת יצחק" בחדרה החשוד שתקף מילולית חייל חרדי בגן ורשא בבני ברק, יתייצב מחר (שלישי) לחקירה נוספת במשטרה. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

כזכור, הבחור עוכב לחקירה לאחר שנחשד שתקף מילולית חייל חרדי בגן ורשא בבני ברק וקרא לו "חרד"ק". שוטרים שהגיעו למקום עכבו אותו לחקירה ולאחר מכן הוא שוחרר, אז נקרא להתייצב לחקירה נוספת.



ל"בחדרי חרדים" נודע כי במשטרה יצרו קשר עם אמו של הבחור ודרשו כי הוא יגיע לחקירה. האם השיבה לאנשי המשטרה כי הוא נמצא בישיבה וחוזר פעם אחת בחודש לבית. בעקבות כך, הגיעו בשעות הצהריים שוטרים לישיבה בה הוא לומד - "כנסת יצחק" בחדרה של הפלג הירושלמי הקיצוני, ודרשו לחקור אותו בשנית.

אלא שבאותה העת הבחור לא היה במקום ולדברי מקורביו שהה עם אחד מאברכי הישיבה בבית כנסת סמוך. משראו השוטרים כי הוא לא במקום הם פנו למנהל הישיבה, הרב בנימין בירנבוים, בדרישה להשיג את הבחור לחקירה במשטרה.

הרב בירנבוים יצר קשר עם חבר מועצת העיר בני ברק, משה מלאכי מבני תורה, שבדק עם הגורמים במשטרה את פשר העניין, ובמשטרה התעקשו בפני מלאכי שהבחור יגיע לחקירה.

מלאכי סיכם עם מנהל הישיבה כי הבחור יגיע לחקירה בתחנת המשטרה בבני ברק מחר בשעה 11 בבוקר.

ל"בחדרי חרדים" נודע עוד כי הבחור צפוי להגיע מצוייד בעורך דין שייצג אותו בחקירה, עו"ד שלום בן שבת. "התנהלות משטרת ישראל, ככל הנראה בשל לחצים פוליטיים שאינם מן העניין, מלמדת על איבוד עשתונות" אמר בן שבת ל"בחדרי חרדים".

לדבריו, "המשאבים אותם משקיעה משטרת ישראל בעניינו של קטין שעל פי החשד לכל היותר כינה חייל בכינוי גנאי, חורגים מכל פרופורציה ריאלית. כנראה, יש מי במשטרת ישראל שמעוניין לחנך מחדש את הציבור החרדי".

עסקן מהפלג הירושלמי ששוחח עם הבחור אומר ל"בחדרי חרדים" כי "הבחור מכחיש את המיוחס לו. לדבריו, המשטרה סתם נטפלה אליו. הוא חיכה יחד עם מספר בחורים בתחנה להסעה לישיבה ואחד מהבחורים צעק לחייל 'חרדק' וברח. השוטרים חשבו שהוא זה שצעק לחייל ועצרו אותו. הוא לא אחד שצועק ואין לו כל בעיה להגיע לחקירה בהקדם. לטענת הבחור השוטר שעצר אותו אף נהג עמו בברוטאליות".

בשיחה עם בחדרי אומר הרב משה מלאכי חבר מועצת העיר בני ברק מסיעת "בני תורה" כי לא מדובר בעבירה שברף הנהוג לאכיפה. "ישנם חרדים רבים העוברים בת"א ברחוב ומישהו צועק לעברם דוס או שלל בטויי גנאי, האם המשטרה אכן מקפידה לעצור על כך?! לא יתכן שמשטרת ישראל תתעסק בהוא אמר לי, הוא הסתכל עליי ועוד. דבר זה פוגע בראש ובראשונה במשטרה, ביכולתה להתעסק במקרים חמורים באמת, ובתדמיתה".

חרדק גן ורשא חקירה הפלג הירושלמי חייל חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד