כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הגר"מ מאזוז: אובאמה בגימטריה גנב. פרא אדם

ראש ישיבת כסא רחמים תקף בשיעורו השבועי את נשיא ארצות הברית היוצא, והבטיח כי לא ינקה בעקבות החלטת האו"ם עליה סרב להטיל ווטו

הגאון הרב מאיר מאזוז. צילום: שוקי לרר
הגאון הרב מאיר מאזוז. צילום: שוקי לרר צילום: שוקי לרר

הגאון רבי מאיר מאזוז התייחס בשיעורו השבועי לנשיא ארצות הברית ברק אובמה ולהחלטת האו"ם, וקבע כי כל האומות שעשו רע לישראל שילמו על זה ביוקר - "אובמה ישלם על המחטף בגניבה באו"ם".

בדבריו הסביר - "התורה אמרה "והוא יהיה פרא אדם" אומר החפץ חיים התורה אמרה והוא יהיה, כל שנה קוראים והוא יהיה, ונשארים כל הזמן פראי אדם. יש לנו פראי אדם של השבוע הזה, זה אובאמה, אובאמה הזה אחרי שהבטיח ואמר אני לא עושה כלום, עוד מעט אני יוצא, מה שלא הסכמתי על ההתנחלויות, היזמה לא באה ממני, היזמה באה מאחרים, אני רק אמרתי את דעתי, מה, וכי אסור לי לומר את דעתי? נשיא אמריקה לא יאמר את דעתו?! אחר כך התברר שהוא עשה את זה בכונה, הוא שהזמין את זה, זה המתנה האחרונה שנתן לנו לפני שיעוף".

כאן מסביר הרב איך זה מסתדר בגימטריה "ואני אמרתי איך אובאמה אומר דבר כזה ואחר כך מכחיש את הכל, עלה בלבי פסוק בירמיה "כבשת גנב כי ימצא" פתאום אני נדהם, גנב גימטריא 'אובאמה' לא תאמינו כי יסופר, אובאמה עולה חמשים וחמש, וגנב עולה חמשים וחמש, המשכתי עוד לחפש, המלים כבשת גנב ביחד עולים תשע"ז, זאת השנה הזאת, ומה זה כי (כי ימצא)? ראשי תיבות כ' ינואר, בכ' בינואר יעוף הבן אדם הזה. ילך".



"שמעתי משל יפה, היה עקרב שרצה לעבור את הנהר, אבל איך הוא יעבור את הנהר, הוא יטבע, ראה בנהר שיש שם צפרדע, אמר לה בואי, כתוב "והיה כעץ שתול על פלגי מים" (תהלים) עץ ראשי תיבות עקרב צפרדע, אני ארכב עליך, ואת תעבירי אותי את הנהר, אמרה לו אבל אני מפחדת שאתה אחר כך תעקוץ אותי, אמר לה היתכן כדבר הזה? את עושה לי טובה ואני אעקוץ אותך? "משיב רעה תחת טובה לא תמוש רעה מביתו" (משלי) לא יתכן הדבר הזה, והיא האמינה לו והעבירה אותו, כשהגיעו אל שפת הנהר השני, עקץ אותה, אמרה לו איך עקצת אותי? אמר לה זה העבודה שלי, צריך לעקוץ. אין מה לעשות.

"יש אנשים רעים. "וכלי כליו רעים" (ישעיה), אומר בן סירא ע"ה "טב לביש לא תעביד וביש לא ימטי לך" אל תעשה טוב לאדם רע, וככה לא יגיע לך רע ממנו, אל תעשה לו רע, אבל גם אל תעשה לו טוב, כי אם תעשה לו טוב הוא צריך להחזיר לך מהסחורה שלו".
הרב מאזוז ברק אובמה גנב פראי אדם ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד