כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הלילה: הליכודניקים הגנו בחירוף נפש על נתניהו

לאורך כל הלילה דנו חברי הכנסת בגורל תאגיד השידור, כשבאופוזיציה לא מפספסים את ההזדמנות לעקוץ את נתניהו שנחקר אתמול במשך שלוש שעות

ראש הממשלה נתניהו, צילום: פלאש90
ראש הממשלה נתניהו, צילום: פלאש90

לאחר פילבסטר מוצלח של האופוזיציה - מליאת הכנסת אישרה לפני זמן קצר את התיקון לחוק השידור הציבורי הישראלי עם מועד תחילת השידור, ברוב של 32 בעד ו-17 מתנגדים.

התיקון החדש בא לאחר שכזכור ראש הממשלה בנימין נתניהו התעקש לבטל את תאגיד השידור הציבורי, ולשקם מחדש את רשות השידור, מה שגרר התנגדות עזה של שר האוצר משה כחלון. לבסוף הוקמה ועדה שעדיין דנה בנושא בימים אלו, ומועד תחילת השידורים של התאגיד נדחה על ידי תיקון להצעת החוק במטרה למשוך זמן לגיבוש מתווה מוסכם.

הדיון בתיקון הצעת החוק החל בשעה 18:00 ונמשך לאורך כל הלילה, כשהאופוזיציה מוכיחה את עצמה כלוחמנית ולא מוותרת. הבוקר הדיון נחתם בסיכומם של ראש האופוזיציה יצחק הרצוג ויו"ר ועדת הרפורמות חה"כ אלי כהן, לאחר שנערכו הצבעות על הסתייגויות האופוזיציה, שנדחו כולן - והתיקון לחוק אושר בקריאה שנייה ושלישית.

מלבד הדיונים על אופי ומהות התקשורת בישראל, האופוזיציה ניצלה את הבמה לתקוף את ראש הממשלה נתניהו על רק החקירה שהתנהלה כמה שעות קודם לכן בביתו שבבלפור. מי שהגנו בחירוף נפש על נתניהו היו צמד הליכודניקים יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן ויו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם, שבמשך שעות רבות השיבו אש גופרית על מתקפות האופוזיציה.
נתניהו ראש הממשלה פיליבסטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד