כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

פרופ' רביד לבחדרי: "החלטנו שראש הישיבה יוכל להשתחרר לביתו"

עשרה ימים מאז אושפז ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן במחלקת טיפול נמרץ של בית החולים מעייני הישועה בבני ברק, מבשר מנהל בית החולים בשיחה עם בחדרי חרדים - קיבלנו החלטה לשחררו • כל הפרטים על מצבו הרפואי של ראש הישיבה

הגראי"ל שטיינמן. צילום: פלאש 90
הגראי"ל שטיינמן. צילום: פלאש 90

בשורות טובות מבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק - פרופ' מוטי רביד, המנהל הרפואי של בית החולים 'מעיני הישועה' שם מאושפז הגראי"ל זה היום העשירי, אומר הבוקר (שלישי) ל'בחדרי חרדים' כי חלה הטבה במצבו של הגראי"ל שטיינמן וראש הישיבה ישוחרר לביתו.

הפרופ' רביד מספר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי - "התקבלה החלטה של הצוות הרפואי שהוא יוכל להשתחרר לביתו. מתי זה יקרה אני לא יודע בבירור, אני מניח שזה ענין של לוגיסטיקה ואני מקווה שזה יקרה עוד היום".

רביד מסביר את ההטבה שחלה במצבו של הרב: "ההטבה שחלה במצבו של ראש הישיבה זה שהוא נושם טוב, חזר לעצמו וטיפה התחזק. אנחנו מקווים שהוא יוכל להיות בבית".

בהיכלי התורה והישיבות ממשיכים להתחזק בעקבות מצב בריאותו, הבוקר התפרסם מכתב גדולי ישראל ללמוד לרפואת ראש הישיבה. בישיבתו - ישיבת 'ארחות תורה' בבני ברק קיבלו על עצמם בני הישיבה קבלה ללמוד בשעה ראשונה בסדר מתוך תענית דיבור.

על אף הבשורות הטובות, הציבור נקרא עדיין להתפלל ולעורר רחמי שמים לחיזוק בריאותו השלמה של הגאון רבי אהרן יהודה לייב בן פייגא, בתוך שאר חולי עמו ישראל.

(תפילות בישיבת לייקווד בניו גרז'י על הגראי"ל שטיינמן)
הרב שטיינמן פרופ' רביד מעייני הישועה ראש הישיבה שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד