כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בנו של הרב יחיאל אילוז: "הכדור פגע סמוך ללב - נס שניצל"

נתנאל, בנו של הדיין הרב יחיאל אילוז - שנפצע באירוע הירי בחיפה, בטוח שמדובר בטעות בזיהוי • אומר ל'בחדרי חרדים': "המשפחה עודכנה שאבא נפצע רק כשעתיים אחרי ורצנו בבהלה לבית החולים. אנו - שבע אחים וקיבלנו את זה בהלם של ממש״

בזירת הירי הבוקר
בזירת הירי הבוקר

 

"מדובר בטעות בזיהוי", כך אומר ל'בחדרי חרדים', נתנאל אילוז, בנו של הרב יחיאל אילוז שנפצע באירוע הירי היום (ג') בחיפה.

"אבא ירד מהרכבת במרכז השכונה בחיפה בדרך לעבודתו בבית הדין", מספר נתנאל, "ואז ירו בו, עדיין לא ברור לנו - מי ואיך".

הרב יחיאל אילוז, הינו אב לשבעה ילדים. הוא בן 48, ותושב מגדל העמק. הוא מכהן כדיין בביה"ד לגיור בחיפה. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הוא נורה הבוקר בבטנו ונפצע באורח בינוני

לאחר טיפול ראשוני בזירת הירי הועבר הרב אילוז, לבית החולים רמב"ם. באשר למצבו מספר הבן על נס של ממש: "הכדור פגע לו ביד ובמותן, כתוצאה מכך היד שלו נשברה. הכדור בעצם פגע בו סמוך ללב, אבל הוא ניצל ומצבו בינוני ויציב, הוא בהכרה ומדבר עם בני המשפחה. כרגע הוא נמצא בחדר הלם. היה לו נס של ממש״.

נתנאל אינו יודע להסביר על רקע מה נורה אביו, "אבא אף פעם לא דיבר על העבודה שלו ומה שקשור אליו". לאביו הוא אומר אין אויבים: "הוא איש שקט וצנוע. צדיק נסתר, הוא אפילו לא יודע לייצר בעיות״.

לפי ההערכות - מוסיף נתנאל מדובר בטעות: "על פי מה שראש מערך הגיור הרב יצחק פרץ אמר לנו", אומר נתנאל, "אין לאבא קשר להרוג, מדובר בטעות בזיהוי".

לסיום הוא אומר: "המשפחה עודכנה שאבא נפצע רק כשעתיים אחרי, דוד שלי עדכן אותנו, ורצנו בבהלה לבית החולים. אנחנו שבע אחים וקיבלנו את זה בהלם של ממש".

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי', כ-40 דקות לאחר שהרב אילוז נורה, בוצע ירי נוסף, שם נורה ונהרג אדם בן 47 תושב הכרמל. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והטיל צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים בירי. כוחות המשטרה פתחו במצוד אחר היורה. על פי חלק מהדיווחים - מדובר באישה.

מבית החולים רמב"ם בחיפה נמסר ל'בחדרי' כי מצבו של הרב אילוז מוגדר בינוני, "הוא מורדם ויתכן ויכנס בהמשך לניתוח בעקבות פגיעות הירי".

ירי חיפה נתנאל אילוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד