י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הבחור שצעק "חרד"ק" לחייל שוחרר ללא תנאי

בתום חקירה שארכה כשעה במשטרת רמת גן, בחור ישיבת "כנסת יצחק" החשוד שצעק על חייל חרדי "חרד"ק" בבני ברק - שוחרר ללא תנאים מגבילים. כך נודע ל"בחדרי חרדים"

המעכב לחקירה בגן ורשא, בתחילת השבוע
המעכב לחקירה בגן ורשא, בתחילת השבוע

 

בתום חקירה שארכה כשעה במשטרת רמת גן, בחור ישיבת "כנסת יצחק" החשוד שצעק על חייל חרדי "חרד"ק" בבני ברק - שוחרר ללא תנאים מגבילים. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

במהלך החקירה במשטרה הכחיש הבחור את החשדות המיוחסים לו, על כך שתקף מילולית חייל חרדי. בסיום החקירה הוא חזר לישיבתו בחדרה, המזוהה עם 'הפלג הירושלמי' הקיצוני. מי שליווה אותו לחקירה הוא מנהל הישיבה ויו"ר זק"א בעיר, הרב בנימין בירנבוים.

בשיחה עם "בחדרי" אומר משה מלאכי, נציג "בני תורה" בעיריית בני ברק, כי "המשטרה נהגה בצדקנות יתר בהתייחסה לאירוע הזה, אירוע אשר מתרחש חדשות לבקרים בכל מקום אך דווקא מהמגזר החילוני לחרדי ובביטויים קשים בהרבה. לא יתכן שבזמן שהפשיעה גואה ושאר אתגרי המשטרה המורכבים באמת נמצאים כמעט ללא מענה, נדרשת המשטרה לאירוע מילולי שברמה התחתונה של רף הדין, ובאכיפה בררנית וסלקטיבית".



מלאכי הוסיף, "לגופו של עניין, הגיעו עדויות להתנהגות אלימה של חלק מהשוטרים וללא כל הצדקה, כך שאם יש זמן מיותר למשטרה נשמח להשקיע אותו בבירור ומיצוי הדין עם שוטרים אלו".

עורך דינו של הבחור, שלום בן שבת, אומר ל"בחדרי חרדים": "כפי שניתן היה לצפות, לאחר שמשטרת ישראל נכנעה לנהמות ההמונים וזימנה קטין לחקירה מבלי שיש בידה ולו אבק ראיה שבכוחה לקשור את הקטין למיוחס לו, שוחרר הבחור ללא כל תנאי מגביל. מצער לחשוב שמשאבי משטרת ישראל מושלכים כך על חשבון משלם המיסים".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ביום ראשון האחרון עוכב הבחור לחקירה לאחר שנחשד שתקף מילולית חייל חרדי בגן ורשא בבני ברק וקרא לו "חרד"ק". שוטרים שהגיעו למקום עכבו אותו לחקירה. לאחר מכן הוא שוחרר ואמש נקרא להתייצב לחקירה נוספת היום.

כאמור, בתום החקירה הוא שוחרר ללא כל תנאי מגביל.

חרדק חייל חרדי גן ורשא חקירה כנסת יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד