י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

ליצמן מנסה להרגיע: "לא רב עם גפני"

שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הערב לחשיפת "בחדרי חרדים" על המתיחות הגואה בינו לבין יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. ליצמן ניסה להרגיע ואמר: "אני מתפלא שאתה אומר שאני מתקוטט, אני ממש נדהם שאתה שואל אותי שאלה שאתה יודע שהיא לא נכונה" • האזינו

יעקב ליצמן (הדס פרוש, פלאש 90)
יעקב ליצמן (הדס פרוש, פלאש 90)

שר הבריאות יעקב ליצמן התייחס הערב לחשיפת "בחדרי חרדים" על המתיחות הגואה בינו לבין יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ולישיבת הסיעה הסוערת שהתרחשה אתמול בכנסת, "אני מתפלא שאתה אומר שאני מתקוטט, אני ממש נדהם שאתה שואל אותי שאלה שאתה יודע שהיא לא נכונה, אני לא עשיתי כלום", השיב ליצמן לאבי מימרן ב'קול חי' כששאל אותו "מתי אתה וגפני תפסיקו כבר להתקוטט?".

ליצמן לא חסך מלשונו ופירט את טענותיו נגד גפני, שלדבריו, חילק את הכספים הקואליציוניים של הסיעה ללא התייעצות עם כלל החברים. "על ראשי הביאו 20 מיליון שקל, על הראש של פרוש - 20 מיליון שקל, על הראש של מוזס - 20 מיליון שקל, של אייכלר - 20 מיליון שקל, עכשיו - מותר לי ואני חייב לדעת שמחלקים כסף של הסיעה שהוא על השם שלנו, איך מחלקים את הכסף, זו החלטת סיעה", אמר.



"פעם קודמת זה היה לפני שנה, גם זה לא היה. מה ביקשתי? אני רוצה דיון איך מחלקים את הכסף, אני הבאתי את הכסף - לא הוא", הוסיף שר הבריאות הערב על חשיפת "בחדרי חרדים".

על הטענה כי אתמול הוא ופרוש תקפו את גפני בישיבת סיעה אמר ליצמן כי "ידעו שאנחנו הולכים לעלות את זה. ביקשנו וכתבנו מכתב. עם כל הכבוד, שלא תהיה כאן תמימות. כולם ידעו שזה יעלה ואולי נדון בזה שוב מחר", אמר.

לדבריו, "אגף התקציבים כתב מכתב לליצמן ולגפני - תביאו לנו רשימה, מה לעשות עם המאה עשרים מיליון שקל שלכם, איך מחלקים את זה, סמינרים ת"תים, והנה זה פלא - גפני החזיר להם תשובה מבלי שהוא הביא לי אותה. אני לא מדבר על הכסף שלי אלא על של כל אגודת ישראל".
יעקב ליצמן משה גפני כספים קואליציוניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד