י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חוצפה: בן הרב שנורה עבר חקירה צולבת בגל"צ

נתנאל אילוז, בנו של הרב יחיאל אילוז, הרב שנפצע באורח קשה לאחר שנורה בחיפה, התראיין בגלי צה"ל בתכנית "וילנסקי את ברדוגו" על האירוע הקשה. צמד המגישים לא התבלבל והחל בתקיפה מאסיבית על הבן בנושא הגיורים

אילוסטרציה (קובי גדעון, לע"מ)
אילוסטרציה (קובי גדעון, לע"מ)

 

נתנאל אילוז, בנו של הרב יחיאל אילוז, הרב שנפצע באורח קשה לאחר שנורה בחיפה, התראיין הערב (שלישי) בגלי צה"ל בתכנית "וילנסקי את ברדוגו" על האירוע הקשה. צמד המגישים לא התבלבל והחל בתקיפה מאסיבית על הבן בנושא הגיורים.

השאלות הראשונות עוד נגעו באירוע הירי, אך זמן קצר מתחילת הראיון התחילו השניים, בעיקר ברדוגו, בחקירה צולבת כמו בבית משפט - בעיקר בנושא הגיורים.

כך למשל שאל ברדוגו, על רקע החשש כי הירי היה כנקמה על החלטה של הדיין שנורה, שאולי באמת הגיע הזמן לאפשר גם לזרמים אחרים ביהדות לגייר.

מלבד העובדה הבעייתית של לשאול שאלות לא רלוונטיות כלל וכלל לבן שרק שעות קודם כמעט איבד את אביו, רוח השאלות אף, בצורה מסויימת, רמזה כי אולי הדבר ייצא לטובה וזו הזדמנות מעולה להעלות לשיח את נושא הגיורים.

מספר עיתונאים חרדים תקפו את הראיון המביש ברשתות החבריות, אך גם עיתונאים חילונים הצטרפו למחאה. הבלוגרית טל שניידר צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "סלחו לי החברים בגל"צ עכשיו. אבל משוחחים עם הבן של הקרבן - ניסו היום לרצוח את הדיין שזה כמו שופט - והם מעסיקים אותו בשאלות על גיור. מה הקשר. את אביו ניסו לרצוח על רקע התפקיד שלו. הבן אחראי עכשיו על מדיניות הגיור (פסולה ככל שתהיה) של מדינת ישראל?".

יעקב ברדוגו אמר בתגובה לבחדרי חרדים: "אין שום סערה. לא היה כלום. תשמעו את הראיון מחדש, אני לא מבין על מה המהומה". לאחר מכן הוסיף ברדוגו כי אף שוקל להתנצל בפני הבן.

גלצ יעקב ברדוגו ירון וילנסקי ירי בחיפה גיורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד