י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

השר צחי הנגבי הסתבך עם זוג חרדי

השר צחי הנגבי הסתבך בחקירה על חשד לתקיפה ואיומים נגד בני זוג חרדים ששכרו ממנו דירה. הנגבי: "הושגה פשרה והזוג חזר בו מהתלונה"

השר צחי הנגבי (יונתן זינדל, פלאש 90)
השר צחי הנגבי (יונתן זינדל, פלאש 90)

בני זוג חרדים התלוננו לפני מספר חודשים כי השר צחי הנגבי תקף אותם ואיים עליהם. שבוע לאחר מכן חזרו בהם בני הזוג לאחר שהגיעו להסכמה והסירו את התלונה. השבוע, זומנו ללהב 433 למסור עדות לאחר שנפתחה בדיקה במשטרה נגד השר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי פתיחת החקירה המחודשת נגד הנגבי קיבלה את אישורו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

על פי הדיווח של גיא פלג ב"ערוץ 2", זוג הורים ושלושה ילדים שכרו את דירת גאולה כהן, אמו של צחי הנגבי, השר לשיתוף פעולה אזורי. בני הזוג לא שילמו מספר חודשים שכר דירה וסירבו לעזוב את הבית.

לטענת בני הזוג, כך פלג, הנגבי הגיע לדירה בחודשים יוני-יולי, ובנקישה עזה על הדלת הוביל לשבירת חלון. בהמשך, כך טענו, אף איים על הזוג. כוחות משטרה הוזעקו למקום ולמחתר הזוג הגיש נגד השר תלונה.

למחרת הגישו בני הזוג תלונה במשטרה, אולם לאחר מספר ימים נחתם הסכם בין בני הזוג לשר הנגבי ולאחר מכן שיגרו בני הזוג הודעה למשטרה על ביטול התלונה.

אולם למרות כך, המשטרה זימנה בימים האחרונים את בני הזוג החרדים לתישאול ובירור במשרדי היחידה הארצית בלוד, להב 433.

השר צחי הנגבי הגיב לחדשות 2: "בני זוג ששכרו לפני שנה את דירתה של אמי, גאולה כהן, אישה בת 91 המרותקת לכיסא גלגלים, סירבו לשלם את דמי השכירות ולפנות את הדירה וניסו להרתיע אותנו מהשבת החזקה של אמי בדירה באמצעות תלונת סרק במשטרה. בהמשך חתמו השוכרים על הסכם פשרה עם אמי שבמסגרתו חזרו בהם מתלונותיהם ופינו את הדירה. משטרת ישראל קיבלה את מכתבם החוזר מן התלונה עוד בחודש אוגוסט האחרון".
צחי הנגבי חקירה להב 433 שכר דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד