א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

תיעוד: מטרידים את ח"כ מוזס ברחובות בני ברק

ח"כ מוזס מיהדות התורה סיפר על ההטרדות ברחוב העיר בשבת בבני ברק, וגפני הציע מיד לחוקק חוק נגדו • צפו בחגיגה

ח"כ מוזס, פלאש90
ח"כ מוזס, פלאש90

מי שמוביל ב'יהדות התורה' את נושא מצוקת הדיור במגזר החרדי הוא יו"ר הסיעה ח"כ אליעזר מנחם מוזס, שבשילוב של חן ועקשנות מצליח לגרור את הסיעה כולה לתוככי הנושא הבוער.

השבוע, ניצל מוזס היטב את ישיבת ועדת הכספים שהתקיימה בהשתתפותו של ראש מטה הדיור אביגדור יצחקי, וטען כי יש חוסר הבנה ובלבול בפרטים סביב ההרשמה למחיר למשתכן, בין קבוצה א' לקבוצה ב'.



"פנו אלי זוגות צעירים, היום, אתמול וגם בשבת", פתח מוזס את דבריו. גפני נזעק, "בשבת? צריך לעשות חוק נגדך". מוזס המשיך והקשה על יצחקי - "הייתי בבני ברק בשבת, פגשו אותי ברחוב אהרונוביץ, באו אלי אנשים וסיפרו לי שהם באו להירשם בבית שמש ואמרו להם, לא, לא, אתם מקבוצה ב', אם תרשמו כעת – לא תהיו זכאים, ואמרתי להם שזה לא ייתכן, כי אני יודע שפורסם היום בעיתונות שזה נגמר הסיפור".

בנוסף, הפתיע מוזס ופנה לעבר ראש עיריית ראש העין שלום בן משה – שנכח בוועדה, "כיוון שהזדמן לכאן ראש עיריית ראש העין, ובראש העין יש הכי הרבה בתי כנסת לפי ראש, אני חושב שמן הראוי שנזכה בראש העין גם ליחידות דירות לציבור החרדי".

לדבריו של מוזס, "דיברתי עם משרד השיכון והאוצר והם אמרו שזה תלוי בראש העיר, אני מבקש מראש העיר שישמע טוב, דרישתנו לשלב אותנו בעיר, ולא להקים רק גורדי שחקים של 20 קומות בלי סוכות, שלשם הציבור שלנו לא יכול להגיע". לסיום הוא שאל - "אדון בן משה, דרישתי התקבלה?".
אליעזר מנחם מוזס מצוקת הדיור משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד