ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

בשורה טובה: האוקראינים שחררו את משחית הצלב ממעצר

למרות החשש הכבד ממעצר עד תום ההליכים ומעונש מאסר ממושך - בית המשפט המקומי החליט לשחרר את העצור למעצר בית באומן, והוא עלה לציון רבי נחמן • ומה תדרוש הפרקליטות? כל הפרטים

נתנאל שמעון מיד לאחר שחרורו
נתנאל שמעון מיד לאחר שחרורו

 

נתנאל שמעון, החשוד בהשחתת הצלב באגם התשליך באומן, שוחרר למעצר בית עד למתן פסק הדין בעוד חודשיים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפי הnסתמן, הפרקליטות תדרוש קנס כספי וויזה שחורה לכל החיים.

 

הדיון אמש (שלישי) בבית המשפט בעניינו של החשוד נתנאל שמעון עסק בשאלה היכן החשוד ימשיך לשהות במעצר עד המשפט שיתקיים בעניינו בעוד חודשיים, האם במעצר בית בערבות, בבית כלא או בבית חולים, זאת בשל מצבו הרפואי הכולל סכרת נעורים.

לאחר דיון ארוך וממושך שנמשך עד לשעות הקטנות של הלילה, בית המשפט באומן החליט לשחרר החשוד בהשחתת הצלב באגם התשליך באומן למעצר בית למשך כחודשיים. מעצר הבית יהיה בעיירה אומן - עד לפסק הדין בעניינו שיוכרע בעוד כחודשיים. החשוד יכול להיות חופשי בכל העיר אומן, אך אסור לו לצאת מאוקראינה למשך 60 יום, עד לדיון הבא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשביל לשחרר את החשוד למעצר בית נאלצו עסקני הקהילה היהודית באומן לרשום אותו במלון בעיר, מאחר והחשוד תושב ישראל. יצוין כי עסקני הקהילה היהודית באומן, בעלי קשרים ענפים באוקראינה, נכנסו לעובי הקורה מאז מעצרו במוצאי שבת האחרון, והפעילו את כל הגורמים הרלוונטיים על מנת שידאגו לשחררו. הקשרים שהופעלו צלחו, והם אלו שהביאו להחלטה על שחרורו של העצור עד תום ההליכים.

על פי המידע שבידי 'בחדרי חרדים', מסתמן כי למרות החשש הגדול מצד שמעון ומשפחתו לכתב אישום הכולל עונש מאסר ממושך, הפרקליטות תסתפק בדרישת קנס כספי שיוטל על החשוד, בנוסף להכנסתו לרשימה שחורה והוא יאבד את זכותו להיכנס לאוקראינה. מיד עם שחרורו הבוקר הגיע החשוד נתנאל שמעון להתפלל בציון רבי נחמן מברסלב.

משחית הצלב השחתה אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד