י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שני עצורים בהפגנה מול לשכת הגיוס בירושלים

הפגנת המחאה נערכה כאות מחאה על מעצרו של תלמיד ישיבה בלשכת בגיוס בירושלים • שני מפגינים נעצרו • האב: "גנבו את הילד שלי. הם ראו את המסמכים שלו, הפסיכיאטר של הצבא הסתכל בעיניים שלו ואמר שהוא בסדר"

צילום: פיני גנץ
צילום: פיני גנץ

בשעה האחרונה הגיע תלמיד ישיבה ללשכת הגיוס ברחוב רש"י בירושלים, שם נעצר, לאחר שעל פי החשד ניסה להתחזות לחולה נפש.


צילום: פיני גנץ

בעקבות מעצרו הגיעו עשרות קיצוניים חרדים אל מחוץ ללשכת הגיוס והחלו למחות. במהלך ההפגנה, חלקם קראו קריאות, ניסו לחסום את הכביש ולמנוע מאנשים להתקרב למקום.

כוח משטרה פיזר אותם ומנע חסימת הציר. שניים מהמפגינים שהפרו את הסדר ולא נענו להוראות השוטרים - נעצרו.

מפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי אל לשכת הגיוס הגיע תלמיד ישיבה לאחר שהוזמן לפגישה עם קב"ן, כשבידו מסמכים רפואיים המעידים על אי כשירותו לגיוס, אלא שמבדיקה במסמכיו נמצא כי פתח אתמול חשבון בנק, מה שגרם לקב"ן שלא לאפשר לו פטור משירות צבאי. מאחר שלא קיבל את הפטור - נעצר על ידי המשטרה הצבאית.

אביו של הבחור אמר לכלי התקשורת, כפי שמשודר בוידאו, כי הגיע עם בנו שסובל מהפרעה נפשית לקבל פטור, "גנבו את הילד שלי", הוא טוען, "הם ראו את המסמכים שלו, הפסיכיאטר של הצבא הסתכל בעיניים שלו ואמר שהוא בסדר", תיאר, "אמרתי להם שהפסיכיאטרים של מאוחדת אמרו לי שהוא לא בסדר היה צריך לתת לו פטור". האב טוען כי לאחר מכן הוציאו אותו מלשכת הגיוס והותירו את הילד שלו לבד בלשכת הגיוס".

צילום: פיני גנץ
















לשכת גיוס משטרה תלמיד ישיבה הפגנה מעצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד