י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

גפני מוריד כפפות: ל'פלג הירושלמי' אין מושג מה קורה מאחורי הקלעים"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, תוקף בחריפות את אנשי ה'פלג הירושלמי' בשל התנגדותם לתיקון חוק הגיוס • בדברים לפני אנשי חינוך בצפון הוא אומר: "ביטלנו את החוק. מה שהיה מאחורי הקלעים זה מעניין, אבל אני מתגבר על יצרי ולא מספר"

גפני מוריד כפפות: ל'פלג הירושלמי' אין מושג מה קורה מאחורי הקלעים"

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, תקף היום (ד) בחריפות את אנשי 'הפלג הירושלמי' המתנגדים לחוק הגיוס ולהסדר הנוכחי של המפלגות החרדיות עם צה"ל, בדברים שנשא בועידת איגוד הת"תים בכינר.

לדבריו, אין להם מושג על מה שאירע מאחורי הקלעים של החוק הקיים, ומדוע הוא ביטל בפועל לחלוטין את גזירת הגיוס שאיימה על עולם התורה.



"אנחנו באים לגדולי התורה והם שומעים מאיתנו את התהליך ואת מה שהיה, הם נותנים הוראה, ואנחנו פועלים על פי ההוראה", אמר גפני בפני מאות משתתפי ועידת איגוד הת"תים בצפון, "מי שנאם בכל המקומות האלו - לא שמע כלום ממני, לא ממני ולא מאף אחד מיהדות התורה, הוא לא יודע למה זה היה, למה זה יצא, למה החוק הוא עד 2013 ולמה לא כתוב שהוא ממשיך או לא ממשיך", תקף גפני את מתנגדי חוק הגיוס שהתקבל על ידי ש"ס ויהדות התורה.

"מבין המרצים האלו שמדברים נגד החוק - אין אחד ששמע משהו, לא ממני ולא מאף אחד מחברי. לגדולי התורה אמרנו ובירכו אותנו על כך", טען והוסיף כי אם הוא היה פותח את הקלפים ומספר על מאחורי הקלעים של החוק - הרי שזה היה מוסיף: "זה סיפור מעניין, זה היה מוסיף פה לחלק האומנותי אם הייתי מספר לכם איך זה קרה, אבל אני מתגבר על יצרי", הוסיף.

לדבריו, "זה ביטל את גזירת הגיוס. תתארו לעצמכם, יש כאלו שלא מתייצבים בזמן, טסים לחוץ לארץ, באיזה לחץ האבא ואמא נמצאים, תתארו לעצמכם - כל בחורי הישיבות במדינת ישראל, היו מקבלים היום צווי גיוס, ב2017".
משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד