כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בוגי לעזריה: "הפוליטיקאים שיקרו לך"

שר הבטחון לשעבר בוגי יעלון: "השתמשו באלאור ומשפחתו בשביל עוד כמה מנדטים ככלי משחק פוליטי. הם שיקרו לכם"

בוגי יעלון, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
בוגי יעלון, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

ההתנהלות סביב החייל היורה אלאור אזריה שהורשע היום בהריגת מחבל, חטפה היום ביקורת קשה מהאדם המזוהה ביותר עם הדרמה - משה (בוגי) יעלון.

יעלון תקף בפוסט שפרסם בפייסבוק את החייל וכתב כי "זהו יום קשה עבור החייל אלאור ומשפחת אזריה, עבור החברה והפוליטיקה הישראלית ועבורי.

"אני מבקש להפנות את דבריי לכל עם ישראל. אני גאה במפקדינו וחיילינו שפעלו על פי ערכי צה"ל עליהם הוטלה האחריות לטיפול באירוע החריג והמצער הזה דעו לכם שמה שעומד לנגד עיני תמיד זה אתם".

יעלון הוסיף כי "היום, עם מתן הכרעת הדין אפשר לומר, צה"ל ומשפחת אזריה נפגעו פגיעה חמורה על ידי פוליטיקאים שמעלו בתפקידם. ההליך הפלילי שאלאור עבר היה קשה מנשוא והיה אמור להתנהל אחרת", טען שר הביטחון לשעבר.

לדבריו, "הסיבה להתארכותו באופן שהיקשה על המעורבים היה ניצול ציני של המקרה על ידי פוליטיקאים אינטרסנטים לטובתם האישית. במקום להנהיג, הם השתמשו באלאור ומשפחתו בשביל עוד כמה מנדטים ככלי משחק פוליטי. הם שיקרו לכם. אני מתבייש באותם פוליטיקאים".

לסיום הוסיף כי "כחייל ששירת 37 שנים בצה"ל, כרמטכ"ל ושר בטחון, לשעבר, אני קורא לכל העוסקים במלאכת הקודש של שמירה על בטחון ישראל המשיכו לפעול בנחישות מול אויבינו תוך שמירה על ערכינו. זהו הייחוד של אומה שצריכה להיות מופת לכל העמים. זה מקור כוחנו וזו גדולתנו. כפי שהגנתי בגופי על מדינת ישראל בפני אלו שרצו לפגוע בנו, כך לא אהסס לעמוד להגן על החברה הישראלית מפני אלו שינסו לפגוע בערכיה. זו הבנה של חשיבות הערכים שמגדירים אותנו כחברה".
בוגי יעלון אלאור עזריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד