י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרוש על מעצר התוקף: "לא בגלל תלונה שלי"

סגן השר מאיר פרוש מגיב לדיווח ב'בחדרי חרדים', על מעצר התוקף: "אם הוא נעצר זה לא בגלל תלונה שלי - כי טרם הייתה כזו"

מאיר פרוש. צילום: פלאש90
מאיר פרוש. צילום: פלאש90

סגן שר החינוך מאיר פרוש מגיב הערב (ד) לחשיפת 'בחדרי חרדים', אודות על תקיפתו בשבת האחרונה בירושלים. "זו לא פעם ראשונה שתוקפים אותי", אמר פרוש ב'קול ברמה' והוסיף בהומור: "גם בכנסת תוקפים אותנו הרי".

סגן השר נשאל על אופן התקיפה "איך הגיעו לשטריימל שלך - אתה כה גבוה", שאל המראיין. והוא סיפר כי "אין לי עיניים בגבי, הלכתי עם הראש מקדימה ואני לא יכול לענות לך מה היה מאחורי". בנוסף, הוא התייחס לעובדת מעצר התוקף.

פרוש הבהיר כי "אם הוא נעצר זה לא בגלל תלונה שלי - כי טרם הייתה כזו. הרי אחרי מצב כזה אני צריך לשקול הכל הרי, אבל בפועל הוא נתפס לא בגלל תלונה ואם הוא נתפס, אז המשטרה תטפל בו כפי שהיא חושבת, היא הרי לא רוצה שיתקפו אנשים ברחוב".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הבוקר לאחר עבודה מודיעינית, זאת למרות שלא הוגשה תלונה, המשטרה עצרה לחקירה חשוד בתקיפתם של סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ישראל פורש ראש עיריית אלעד.

בחיפוש שבוצע בכיסיו של החשוד, נמצאו מספר אישורים פסיכיאטריים שעל פי החשד יועדו לחלוקה למועמדים לגיוס על מנת להציגם כדי לקבל פטור מגיוס לצה"ל. בנוסף, נתפס צ'ק שיועד לכאורה לתשלום לפסיכיאטר.

החשוד, נחקר בצוות חקירה מיוחד שהוקדם במרחב ציון, למרות שסגן השר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד סירבו להגיש תלונה במשטרה. החשוד יובא מחר בבוקר בפני בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרו.

החשוד עוכב לחקירה ובהמשך היום יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

על פי העדויות שהגיעו ל"בחדרי חרדים", במהלך ליל שבת האחרון, פרוש ובנו חלפו בשכונת 'זכרון משה' בסיום התפילה בשטיבלאך. כאשר מספר קיצונים סיקריקים הבחינו בשניים, החלו לקרוא לעברם קריאות גנאי על שלל נושאים עליהם הם נוהגים להפגין ולמחות באופן קבוע.

פרוש ובנו המשיכו בדרכם מבלי להתייחס, בתקווה כי המפגינים יעזבו אותם לנפשם, אך האירוע רק הלך והידרדר לאלימות קשה. "כשהם עברו ברחוב האמרכלים, כמה מהקיצונים החלו לתקוף באלימות פיזית את מאיר פרוש ובנו ישראל" סיפר עד ראייה ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, "חלקם לא הסתפקו בקריאות גנאי וירקו לעבר השניים".
מנחם פרוש תקיפה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד