י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נחשף: ועידת התקשורת החרדית יוצאת לדרך

לאחר שנים רבות של התעלמות מהתקשורת החרדית - מצד גופים ממשלתיים, לע"מ משנה כיוון ועורך ועידה לתקשורת דתית-חרדית

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90

לאחר שנים רבות של התעלמות מהתקשורת החרדית - מצד גופים ממשלתיים, הארגון המרכזי העוסק בתקשורת בישראל – לע"מ, משנה כיוון דרמטי ומכריז על חיבור לא שגרתי עם התקשורת החרדית.

גולת הכותרת בתהליך החיבור של לע"מ עם התקשורת החרדית היא "ועידת לע"מ לתקשורת דתית-חרדית" שתתקיים במלון וולדורף אסטוריה בירושלים ביום שלישי, י"ט בטבת תשע"ז - 17.1.17, בהשתתפות שר הפנים אריה דרעי.

בנוסף ישתתפו באירוע הייחודי: ניצן חן – מנהל לשכת העיתונות הממשלתית, טליה לוינס- מ"מ מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, עו"ד אריאל קצובר– מנהל המחלקה לתקשורת דתית-חרדית, תא"ל אריאלה בן אברהם – הצנזורית הצבאית הראשית, אבי וייס מנכ"ל חדשות 2, ירון דקל, מפקד גלי צה"ל ומני שוורץ, עורך ראשי של "בחדרי חרדים".

על שולחן הדיונים יעלו הנושאים הבוערים: חלוקת עוגת הפרסום בישראל וחלקו של הפרסום המגזרי בו, הצנזורה הצבאית בעידן הניו מדיה וקבוצות הוואטס-אפ החרדיות, "חרדים לתקשורת" - השתלבות או התבדלות? ועוד.



בשיחה עם "בחדרי חרדים" אומר אריאל קצובר כי "התקשורת החרדית מובילה כיום סדר יום שמשפיע על כלל הציבור בישראל, הן מצד העובדה שהחרדים שותפים מלאים בהנהגת המדינה והן בגלל המהפך האדיר שעברה התקשורת החרדית שמשמשת מודל למקצועיות בכל הפרמטרים".

עוד מוסיף קצובר כי "המטרה של "ועידת לע"מ לתקשורת דתית-חרדית" היא לפתוח לדיון את הנושאים הכי בוערים בתקשורת החרדית, כדוגמת חלוקת תקציב הפרסום והשפעות קבוצות הוואטס–אפ החרדיות, שהן חלק בלתי נפרד מהדרך של האדם החרדי להיות מחובר לחדשות ולאקטואליה".
לעמ חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד