י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בסאטמר מחדשים: לראשונה - חתונת ענק בבורו פארק

סדרת אירועים חגיגיים צפויים בחסידות הענק, כשבראשם חתונת הענק של נכדת הרבי מסאטמר, שתיערך כבר בשבוע הבא במתכונת חדשה

הרבי מסאטמר בריקוד בחתונת נכדו לפני מספר שנים
הרבי מסאטמר בריקוד בחתונת נכדו לפני מספר שנים

למעלה מרבבת חסידי סאטמר ישתתפו ביום שני בשבוע הבא בשמחת החתונה לנכדת האדמו"ר מסאטמר, שתתקיים לראשונה בשכונת בורו פארק בברוקלין.

מדובר בחתונת ענק לנכדת הרבי, בת לבנו הרה"צ אב"ד סיגוט, עם החתן נכד האדמו"ר מוואוידסלוב. מיקום החתונה יהיה במתחם רחב ידיים בפאתי שכונת בורו פארק. דבר קיומה של החתונה הגדולה בבורו פארק מהווה חידוש של ממש בחסידות סאטמר, לאחר שעד היום החתונות נערכו בויליאמסבורג.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מעמד ה'קבלת פנים' ייערך בבית המדרש הגדול דחסידי סאטמר ברחוב ה- 52 בבורו פארק ולאחר מכן מעמד החופה ברחובה של עיר. שמחת החתונה תימשך עד השעות הקטנות של הלילה ובשיאה ייערך ריקוד ה'מצווה טאנץ' של האדמו"ר.

במשך השבוע יקיימו שרשרת שמחות השבע ברכות לכבוד השמחה, אחת השמחות המרכזיות תהיה שמחה שתיערך על ידי הקרן להצלת ילדי צרפת לכבודו של אחד מנשיאי הקרן האדמו"ר מסאטמר, לשם הוזמנו נגידים רבים תומכי הקרן מרחבי הגלובוס.

כמו כן, תתקיים שמחת שבע ברכות בשילוב חנוכת הבית לבנין התלמוד תורה החדש של חסידי סאטמר בעיר בלומינבורג, מקום המגורים החדש של חסידי סאטמר ההולך ומתפתח בתקופה האחרונה, עקב מצוקת הדיור. השמחה תתקיים באולם החדש הנקרא 'עטרת פעסיל לאה' שהוקם לשמה ולזכרה של הרבנית אשת האדמו"ר בעל ה'ברך משה' מסאטמר זי״ע, אמו של האדמו"ר הנוכחי. שבת שבע ברכות בשבת פרשת ויחי תתקיים בהשתתפות אלפי החסידים בשכונת בורו פארק, והחסידים שיגיעו מכל רחבי ניו יורק להשתתף בשמחה.

(חתונת סאטמר בויליאמסבורג)
חתונת סאטמר ויליאמסבורג בורו פארק שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד