י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פרסום ראשון • ראש העיר ברקת הכריז: שביתה כללית בירושלים

פיצוץ המשא ומתן מול משרד האוצר הוביל את ראש העיר ניר ברקת להכריז על שביתה כללית בעיר ירושלים, הכוללת אף את מוסדות החינוך - זאת על אף בקשת ועדי ההורים • ראוכברגר ל'בחדרי': "מקווה שגפני יצליח לגשר על הפערים"

ברקת, פלאש90
ברקת, פלאש90

פרסום ראשון: ראש העיר ירושלים ניר ברקת הכריז הבוקר (חמישי) בישיבת הנהלת העיר כי בעקבות פיצוץ המו"מ עם האוצר, מיום שני הקרוב תתקיים שביתה כללית בירושלים.

בישיבה השתתפו פקידים בכירים, ראשי המינהלים הקהילתיים ונציגי ההסתדרות, כשסלע המחלוקת היא דרישתו של ברקת לתוספת של מיליארד שקל, בעוד שמשרד האוצר מוכן להעביר רק 600 מיליון שקל. ועדי ההורים דרשו להימנע משביתה במוסדות החינוך, אך ברקת התעקש להשבית הכל, זאת בעקבות המחלוקת עם האוצר.

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בעיר אליעזר ראוכברגר אמר ל"בחדרי חרדים" כי "ירושלים זקוקה לתקציב הולם ולתמיכה ממשלתית הולמת בהתאם לצרכים. צר לי שבאוצר מתעלמים מהצרכים של העיר".

לדבריו של ראוכברגר "בשבועיים האחרונים פעלתי רבות בנושא זה מול יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, ואחרי חודש וחצי של נתק בין האוצר לראש העיר והמנכ"ל, הרב גפני הושיב את הצדדים לסדרת פגישות למו"מ שנמשכו שבועיים, אך ללא התוצאות המיוחלות. חבל".

"שביתה לא טובה לאף אחד ותגרום סבל לכל תושבי העיר והבאים בשעריה, אבל זה מה שיש כעת. אמשיך עד יום שני בניצוחו של הרב גפני לנסות ולגשר על הפערים ולהגיע להסכמות עם האוצר שימנעו את השביתה. הלוואי שנצליח לטובת העיר ירושלים ותושביה", הוסיף ל"בחדרי חרדים".
ניר ברקת אליעזר ראוכברגר שביתה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד