י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שיפור שירותי הבריאות בחיפה בלעדי למבוטחי הכללית

המרפאה הוותיקה שמעניקה שירותים לתושבי חיפה והסביבה, שופצה, הורחבה ושודרגה • הגעה נוחה ופשוטה ומגוון שירותי בריאות • כל הפרטים שרציתם לדעת על מרפאת הוואדי

ד" זאהי סעיד
ד" זאהי סעיד

בחיפה וסביבותיה מתגוררים מאות אלפי אנשים המקבלים שירותי בריאות דרך קופות החולים, ובראש המערך עומדות כמובן מרפאות המשפחה. חשוב לדעת כי המאמצים לשפר את השירות עבור התושבים נושאים פרי, ושלאחרונה שופצה, הורחבה ושודרגה אחת המרפאות הוותיקות באזור, שגם מציעה יתרונות ושירותים ייחודיים.

מרפאת הוואדי – פנים חדשות למוסד ותיק
רבים מתושבי חיפה והסביבה מכירים את "מרפאת הוואדי" שממוקמת ברחוב צהיון 18. מדובר במרפאה עצמאית של קופת חולים כללית המספקת שירות מזה 25 שנה ונהנית ממוניטין מצוין. עד לא מזמן פעלה המרפאה בשטח של 50 מ"ר אך לאחרונה בוצעו בה שיפוצים מקיפים, שכללו גם הרחבה של המקום פי שישה, כלומר ל- 300 מ"ר. כתוצאה מכך התקבל מבנה נעים במיוחד עם ארבעה חדרי רופאים, לובי וחדר המתנה מרווחים, וחדר אחיות גדול עם מיטות מתקדמות לטיפולים ועירויים. מטבע הדברים, יש במרפאה המחודשת גם את כל המכשור והציוד למתן רפואה ראשונית באיכות הגבוהה ביותר.

מה ומי מאחורי מרפאת הוואדי?
הרעיון שעומד מאחורי השיפוץ המקיף של מרפאת הוואדי הוא לייצר מרחב נינוח ומסביר פנים, לספק מענה איכותי במיוחד לאוכלוסיות מגוונות, ולשפר עוד יותר את השירות והזמינות עבור הפציינטים. הדמות המרכזית בפרויקט היא ד"ר זאהי סעיד, רופא משפחה מנוסה המשמש בין היתר כמנהל רפואי של שירותי "בריאות כללית" במחוז חיפה והגליל המערבי. מאחוריו זכיות בפרס איגוד רופאי המשפחה בגין תרומתו לקידומה של רפואת המשפחה והרפואה בישראל בכלל, וכן פרסי מרצה וקורסים מצטיינים שהעביר בפני מתמחים. בנוסף לד"ר סעיד עובדים במרפאה עשרה רופאים בעלי שנות ניסיון רבות ברפואת ילדים ומשפחה, וכן סגל אדמיניסטרטיבי מסור ומיומן. אנשי המרפאה דוברים עברית, רוסית וערבית, ומספקים מענה לכל הגילאים ולכל המגזרים בחיפה וסביבותיה.

מענה מיוחד לצרכים מיוחדים
כאמור, מרפאת הוואדי היא מרפאה עצמאית, ולכן לצד טיפולי רפואה ראשונית יכולה לספק מענה נרחב עוד יותר שלא ניתן לקבל במרפאות רגילות. למשל, המרפאה פתוחה כל יום (כולל ערבי חג ושבתות), מה שנותן זמינות גבוהה ונוחות מרובה לכל המגזרים - דתיים, חילוניים, יהודים, מוסלמים ונוצרים. בנוסף, המרפאה מסוגלת לעבוד בשעות החורגות מן הפעילות הרגילה, אפילו עד 11 בלילה, דבר שהוביל אנשים רבים לבחור בה כגון צעירים או בעלי מקצועות הנדרשים לעבוד עד שעה מאוחרת. מעבר לכך, ניתן לקבל בה טיפולים מתקדמים כדוגמת עירויי ברזל ועוד שירותים ייחודיים, הניתנים למשל על ידי צוות סיעודי שפועל בכל שעות היום והערב. אגב, ממש בסמוך למרפאה פועל בית מרקחת גדול המצוי בהסכם עם הכללית, ולכן המטופלים נהנים מנגישות מרבית לרכישה של תכשירים ותרופות, אפילו בערבי חג ובשבתות.

דגש חשוב על שירות למטופל
ניתן להבין כי במרפאת הוואדי לוקחים במלוא הרצינות את רמת השירות למטופלים. הדבר ניכר למשל בשירותי משרד מתקדמים ואיכותיים המסופקים באופן אדיב ומהיר על ידי שלוש אחיות בכל משמרת. אבל יותר מכך – לאנשי המרפאה יש היכרות מעמיקה עם המצב הבריאותי והאישי של כל פציינט, וביכולתם לדאוג לכל צרכיו כגון הקדמה של פגישות, תיאום ביקורי בית, וקידום של בדיקות מומחים ותורים. למעשה, היחס האישי הוא שהוביל אנשים רבים לבחור בה בתור המקום הקבוע שלהם ולקבל במסגרתה שירות וטיפול מלאים.

ההגעה? נוחה ופשוטה!
אל מרפאת הוואדי נכנסים היישר מהכביש הראשי ולכן אין כל קושי להגיע למקום. ובאשר לחנייה, זהו אזור שופע במקומות פנויים, אך ניתן גם להחנות את המכונית בחניון קרוב שעימו המרפאה פועלת בהסכם ומשלמת עבור מטופליה. וכמובן, קיימת חניית נכים ממש בכניסה למרפאה ונגישות מלאה לבעלי מוגבלויות. יחד עם זאת, ראוי לזכור כי מרפאת הוואדי פועלת במסגרת שירותי בריאות כללית ופתוחה בפני כל מבוטחי הקופה שמתגוררים באזור חיפה והצפון. במילים אחרות, מי שחבר בקופת חולים אחרת כגון מכבי או מאוחדת, ורוצה ליהנות משירותיה הרגילים והייחודיים של המרפאה, צריך להחליף את הקופה שלו ל- "כללית".

לעמוד הפייסבוק לחצו כאן

לשאלות און ליין בפורום רפואה כללית שבניהול ד"ר זאהי סעיד לחצו כאן

פרטים על מרפאת הוואדי ושעות פעילותה:
כתובת: רחוב צהיון 18, חיפה.

ימים ראשון ורביעי – שמונה עד שש.
ימים שני, שלישי וחמישי – שמונה עד שמונה.
שישי – שמונה עד 12 בצהריים.
שבת – עשר עד 13 בצהריים.
בדיקות מעבדה: בימים שני ורביעי משבע עד תשע.

פקס: 04-8620846
טלפון: 04-8620755

מי שמעוניין לקבל את שירותי המרפאה חייב להצטרף לכללית

המעוניינים בפרטים נוספים על שירותי המרפאה מוזמנים להיכנס לאתר הבית: http://www.wadiclinic.co.il/
מרפאת הוואדי זאהי סעיד מרפאה כללית שירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד