י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המסמכים והצ'ק המסתורי: הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת מאיר וישראל פרוש

הוארך עד ליום שלישי, מעצרו של החשוד בתקיפת אישי הציבור מאיר וישראל פרוש - שנעצר אתמול בהפגנה • המשטרה חוקרת מדוע החזיק במסמכים פסיכיאטריים של אנשים אחרים ובצ'ק עבור פסיכיאטר • תיעוד בלעדי מבית המשפט

החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הוארך היום (ה') מעצרו של החשוד בתקיפת אישי הציבור מאיר וישראל פרוש, וכן נבדק מדוע החזיק במסמכים פסיכיאטריים של אנשים אחרים.

השופטת מיקה בנקי מבית משפט השלום בירושלים האריכה עד ליום שלישי את מעצרו של החשוד בתקיפת סגן שר החינוך ובנו ראש עיריית אלעד בבשבת האחרונה, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.


צילום: בחדרי חרדים

החשוד בתקיפת סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ישראל, ראש עירית אלעד בליל שבת בשכונת זכרון משה בירושלים, נעצר אמש (רביעי) במהלך הפגנה מול לשכת הגיוס, נמצאו ברשותו אישורים פסיכיאטריים על שמות של אנשים אחרים, וכן צ'ק עבור פסיכיאטר שעל פי החשד יועד לתשלום לפסיכיאטר.

מעצרו הגיע לאחר הקמת צוות חקירה מיוחד במרחב ציון. תחילה, נעצר בטעות אחד משכניו העונה לשם פרטי זהה, אך לאחר זמן קצר התבררה לשוטרים כי טעו באדם והוא שוחרר.

כאמור, לאחר שעה קלה נעצר החשוד במסגרת הפגנה שנערכה ממול לשכת הגיוס ברחוב רש"י בעיר, בעקבות מעצרו של תלמיד ישיבה.

פרקליטו של החשוד, עו"ד שלום בן שבת אמר ל'בחדרי' כי "דיון בעניינו של החשוד התקיים היום בפני ביהמ"ש. לבקשת היחידה החוקרת הדיון התקיים בדלתיים סגורות. בשלב זה, מכוח החוק, אנו מנועים להתייחס לגופו של עניין. כל שבכוחי לציין הוא שהחשוד עומד על גרסתו ומכחיש את המיוחס לו".

החשוד בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90






מאיר פרוש ישראל פרוש בית משפט משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד