כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

התפתחות בתעלומת הירי בחיפה: היורה נתפס

החשוד הבין כי המרדף המשטרתי "סוגר עליו" והחליט להסגיר את עצמו לתחנת המשטרה בעכו. על חלק מהפרטים עדיין מוטל איסור פרסום

החיפושים אחר היורה בחיפה. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
החיפושים אחר היורה בחיפה. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

התפתחות דרמטית בפרשת הירי בחיפה. שלושה ימים אחר התעלומה שהכניסה את תושבי חיפה, בעיקר אלו בעיר התחתית לחרדה, המשטרה מודיעה לפני זמן קצר כי "לאחר פעילות מודיעינית ומבצעית נחושה של משטרת ישראל ושב״כ, שניהלו מצוד ממוקד אחר החשוד ברצח, ובמסגרתו אף תפסו את נשקו, הבין החשוד כי המרדף המשטרתי "סוגר עליו" והחליט להסגיר את עצמו . החשוד יועבר להמשך חקירה בשב״כ".

אירוע הירי, שבשלב זה לא מוגדר כפיגוע, על אף שהכיוון הפלילי הוסר, אירע ביום שלישי האחרון ברחוב הגיבורים בחיפה. כתוצאה מהירי נרצח כזכור גיא כפרי, נהג הסעות ממגדל העמק, והרב יחיאל אילוז נפצע באורח בינוני.


סוף המצוד. צילום: רפעת עכר

צו איסור הפרסום אודות החקירה עצמה וזהות החשוד נותר בתוקפו. החשוד עצמו הגיע עם קרוב משפחתו לתחנת המשטרה בעכו. כבר שלשום בעקבות פעילות נרחבת של יחידות עילית, גלויות וסמויות של המשטרה, נתפס כלי הנשק איתו ככל הנראה ביצע את הירי. הכוחות ביצעו סריקות ופשיטות על דירות בעיקר בשכונת חליסה.

"אני משוכנע שהאמת תצא לאור והמשטרה תחזור בה מאמרות השווא ומהטענות שאין להן כל בסיס ושחר" אמר עו"ד ראפת אסדי המייצג את משפחת החשוד, בתקווה כי המניע הלאומני יוסר. "נמשיך לתת למשטרה לעשות את העבודה שלה ולחקור".
הירי בחיפה החשוד הסגיר עצמו לאומני או פלילי פיגוע או אירוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד