י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בנו של הרב אילוז ל'בחדרי': "מהרגע הראשון חשדנו שזה היה פיגוע"

בנו של הדיין הרב יחיאל אילוז, מביע הקלה בראיון ל'בחדרי חרדים' על לכידת החשוד בירי באביו - המאושפז בבית החולים • "אבא סיפר לי היום לראשונה את שאירע - הוא הרגיש מכה במותן וביד וחשב תחילה שזרקו עליו מטען חבלה"

הדיין הרב אילוז בבית החולים
הדיין הרב אילוז בבית החולים

 

"יש לנו תחושת הקלה מכך שמי שירה באבא נלכד", כך אומר הערב (ה), ל'בחדי חרדים' בנו של הדיין הרב הרב יחיאל אילוז המאושפז בבית החולים, לאחר שנפצע באירוע הירי ביום שלישי האחרון בחיפה.

בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומר נתנאל בנו של הרב: "אתמול אבא עבר ניתוח מורכב, שעבר בהצלחה מרובה, בחסדי השם.

"בהתחלה כשאבא פונה לאחר האירוע, הרופאים אמרו שייאלץ לעבור ניתוחים רבים, ומצבו קשה. אך בשעות האחרונות הרופאים אמרו לנו, שאבא לא יצטרך לעבור עוד ניתוחים, וכי הוא ניצל בנס. הם אמרו שאם עורקי הדם היו נפגעים, הוא היה מת. כעת אבא בשלבי החלמה. הוא יותר עירני, ומדבר עם כל הסובבים, ובמצב רוח טוב, עדיין לא ברור מתי ישתחרר הבייתה".

על הירי מספר הבן: "אבא סיפר לי היום לראשונה את אשר אירע: "הוא הלך לבית הדין בחיפה, שם הוא עובד. ולפתע הרגיש מכה חזקה ביד ובמותן, הוא חשב שזרקו עליו מטען חבלה, עד שהבין שמדובר בירי. האנשים מסביבו לא הבינו מה קרה. עד שהוא צעק להם: 'ירו בי, ירו בי, תזמינו הצלה'. ומאז שהגיעו כוחות ההצלה הוא לא זוכר כלום".

כך גם התייחס הבן ללכידת האיש שביצע את הירי ואמר: "על הההתחלה הייתה לנו תחושה וחשד במשפחה שמדובר בפיגוע. עכשיו כשהחשוד הסגיר את עצמו, הורגשה תחושת הקלה במשפחה, תחושת רוגע ושלווה שסוף סוף האיש נלכד. עכשיו בטח יבאו לבקר את אבא אנשים בכירים מהממשלה, אבל העיקר שאבא שלי ניצל".

בנוסף שר הדתות אזולאי ביקר שעות לאחר אירוע הירי בביה"ח רמב"ם את הדיין ודרש בשלומו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' שלושה ימים אחר התעלומה שהכניסה את תושבי חיפה, המשטרה הודיעה החשוד ברצח נלכד ונשקו נתפס החשוד ברצח, ובמסגרתו אף תפסו את נשקו

אירוע הירי, שבשלב זה לא מוגדר כפיגוע, על אף שהכיוון הפלילי הוסר, אירע ביום שלישי האחרון ברחוב הגיבורים בחיפה. כתוצאה מהירי נרצח כזכור גיא כפרי, נהג הסעות ממגדל העמק, והרב יחיאל אילוז נפצע באורח בינוני.

ירי בחיפה הרב אילוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד