כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בחייהם ובמותם • שבוע אחר בעלה: פנינה פריימן ע"ה

בגיל 91, ושבוע בלבד לאחר פטירתו של בעלה שהיה זקן חסידי זוועהיל, הלכה מרת פנינה פריימן לעולמה הלילה

רבי מרדכי פריימן ז"ל
רבי מרדכי פריימן ז"ל

בחייהם ובמותם לא נפרדו: שבוע לאחר פטירת בעלה רבי מרדכי פריימן ז"ל, זקן חסידי זוועהיל, נפטרה האשה החשובה מרת פנינה פריימן ע"ה בגיל 91.

ביום שישי בשבוע שעבה נפטר בעלה רבי מרדכי ז"ל, שהיה מקושר לכל אדמו"רי בית זוועהיל וכך במקום לעלות לקברו במלאת השבעה - בני המשפחה והמכרים ילוו את האמא למנוחות.

המנוחה ע"ה נולדה בירושלים בט"ו טבת תרפ"ו לאביה הרה"ח משה אהרון בורנשטיין זצ"ל משכונת בית ישראל. בעלה ז"ל, שסיפר עובדות רבות מאדמו"רי בית זוועהיל, היה רגיל לספר כי בהגיעו לפרקו והחלו לדבר בו נכבדות, הגיעה הצעה שהיתה נראה כמתאימה, אך הוא כמובן הלך לשאול את פי רבו האדמו"ר רבי שלומק'ה מזוועהיל זיע"א.

הרבי אמר לו שיעשה 'ישוב' - כאשר הכוונה כדרכו בקודש לענות לאחר טבילה במקוה, למחרת הגיע הרבי ונקש על דלת בית הוריו שגרו בדרך בין המקווה בבתי אונגרין לבין ביתו בשכונת בית ישראל, ואמר להורים כי התשובה היא שלא זה השידוך של בנם מרדכי.

לאחר תקופה הגיע הצעת שידוך אחרת ושוב פנה אל הרבי לשאול את פיו, למחרת הגיע שוב הרבי לבית הוריו ואיחל 'מזל טוב' - זה השידוך. מאז המשיך בקשר הדוק עם כל אדמו"רי השושלת.

בכ"ח תשרי תשס"ב נפטר בדמי ימיו חתנה הרה"ח רבי משה אדלר זצ"ל, לפני כשנתיים שיכלה את בנה הרה"ח רבי חיים נחום פריימן ז"ל, מקים ומייסד העיר ביתר עילית. הלוויתה תצא בשעה 11:00 בבוקר מביתה רחוב השומר 57 בני ברק לבית החיים ויז'ניץ, שם תיטמן לצד בעלה ז"ל.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
בחייהם ובמותם הלוויה פנינה פריימן זוועהיל שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד