כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

וינרוט על נתניהו: אין איסור לקבל סיגרים

עו"ד יעקב וינרוט, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר הודעה מיוחדת לתקשורת: "לא מדובר בכספים, לא מדובר בהלוואה, לא מדובר במשהו שמקים עבירה, ואני משוכנע שיתברר שאין חשש או אבק של עבירה פלילית"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

דוחה את ההאשמות: פרקליטו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עו"ד יעקב וינרוט ערך היום (שישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת בנוגע לחדשות ולחקירה נגד נתניהו.

בהצהרה לתקשורת אמר: "כי אין בדל של עבירה פלילית", במעשים המיוחסים לו בפרסומים בתקשורת. "כל בר דעת מבין שאם הביא חבר קרוב לחברו סיגרים כמתנה, אין בזה ולא יכול להיות בזה שום בדל של איסור", אמר.



עוד הוסיף: "אני שמעתי את התשובות של ראש הממשלה נשארתי רגוע. לא מדובר בכספים, לא מדובר בהלוואה, לא מדובר במשהו שמקים עבירה, ואני משוכנע שיתברר שאין חשש או אבק של עבירה פלילית".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר אתמול במעונו בירושלים בפעם השניה, בחשד לקבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים מאנשי עסקים. כך גם נחקר בפרשה נוספת שפרטיה לא פורסמו.

בחקירה נשאל נתניהו על טובות הנאה שקיבל לכאורה מבעלי הון, מעבר לכך נחקר גם בפרשה נוספת שפרטיה טרם פורסמו רשמית.

בערוץ 2 דווח כי ראש הממשלה חשוד שקיבל מהמפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן סיגרים בשווי מאות אלפי שקלים, וכי גם רעייתו שרה נתניהו קיבלה ממנו מתנות יקרות.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לאחר החקירה הראשונה, הודיע היועץ המשפטי לממשלה על פתיחת החקירה ואמר: "הטענות אשר הובילו בסופו של יום להחלטה על קיום חקירה באזהרה, עלו במסגרת הבדיקה אך לפני כשלושה חודשים כחשדות ראשוניים ומאז נעשתה עבודה מאומצת של משטרת ישראל לברר את טיבן ולתמוך אותן בראיות, במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה".
נתניהו יעקב ויינרוט חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד