כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

בצל חקירת נתניהו: מי המועמד שיחליף אותו?

נתניהו נחקר ומשדר עסקים כרגיל - אבל בישראל כבר החל הרחש-בחש סביב השאלה מה יקרה אם. אם ראש הממשלה ייאלץ להתפטר או להשעות עצמו - למי מירב הסיכויים להפוך לאיש בעל התפקיד הרם

נתניהו. צילום: אלכס קלומיסקי
נתניהו. צילום: אלכס קלומיסקי

על רקע חקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו, פורסם הערב (מוצ"ש) סקר ב'פגוש את העיתונות' בערוץ 2, בו נשאלו הנסקרים: "במידה ונתניהו יצטרך להתפטר בתפקידו, מי מבין האישיים הבאים מתוך הממשלה היית מעדיף שיחליפו אותו בתפקיד?".

שר החינוך נפתלי בנט מוביל במקום הראשון עם 15%, אחריו השר לביטחון פנים גלעד ארדן שמקבל 11%, שר הביטחון אביגדור ליברמן מקבל בסקר הנוכחי 6% ושרת התרבות מירי רגב אחרונה ברשימה עם 4% בלבד, החושבים שהיא צריכה לשמש כראש הממשלה באם נתניהו יאלץ להתפטר.

בנוסף, נשאלו הנסקרים בסדר: "במדינה ונתניהו יצטרך להתפטר מתפקידו והיו מתקיימות היום בחירות כלליות, מי ראוי לדעתך להיות ראש הממשלה?": ח"כ יאיר לפיד זכה למקום הראשון עם 22%, אחריו שר החינוך נפתלי בנט עם 14% אחוזים, השר לשעבר גדעון סער מקבל 10%, שר הביטחון לשעבר יעלון 7% והאחרון ברשימה עם 6% הוא שר האוצר משה כחלון.

מנגד, ראש הממשלה משדר עסקים כרגיל, ואומר שוב כי "אין למתנגדיו מה למהר ולתפור חליפות". גם אחד משרי הממשלה אומר ל"בחדרי חרדים" כי "לא רואים עליו שום זכר לחקירה, הוא מתפקד באופן רגיל, עם מצב רוח טוב".
בנימין נתניהו יאיר לפיד גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד